Sunday 11 November 2012

Sayang Dendam Suamiku...pt2

...Segala-galanya bermula dengan Nizam bekas boyfriend aku.Satuhariaku berkursus diLangkawi.Masa tuaku masih lagi seorang guru sekolah. Ketika nak balik di feri aku

“Nizam?” dia tersengeh dan sedikit gugup.

“Nor apa khabar” tanyanya. Aku tak faham dengan diriku,tiba-tiba saja aku berdebar
bila berdepan dengan Nizam. Mungkin dalam hatiku masih bersisa benih cinta yang
kami semai dulu.

Diatas feri kami tak dapat bercerita panjang sebab kami duduk dikerusi berjauhan lalu
aku menjemputnya untuk bermalam saja dirumah kami diASsebab haripun lewat.
Aku perkenalkannya kepada suami ku yang menunggu ku dijetiKuala Perlis.Suamiku
bersetuju untuk Nizam bermalam dirumah kami. Hatiku bagaikan dipam melonjak
gembira.

Niat aku cuma ingin melepaskan rindu dan bertanya khabar sahaja dengan Nizam.
Tetapimalam tulainpula jadinya. Aku digoda oleh Nizam sehinggalah aku
menyerahkan tubuhku kepadanya diruang tamu rumah kami. Memang aku sangat
puas dengan Nizam, balaknya besar, panjang dan keras. Bukanlah bermakna aku tak
puas dengan suami aku tetapi dengan Nizam aku “sangatpuas” menyebabkan aku
ketagihan balak Nizam dan henjutannya. Pada ketika itu aku tak pasti sama ada suamiaku sedar atau tidak tentang kejadian malam tu. Namun esoknya suami ku minta
supaya Nizam tidur lagidirumah kami. Lepas banyak berdolak dalik Nizam tidur
semalam lagi dirumah ku. Aku seronok bukan kepalang. Malam tu aku layan lagiNizam
selepas suami ku tidur. Aku cum entah berapa kali.Letih badan aku.Nasib baikmalam
tu suami ku terus sahaja tidur dan tidak bangun nak menghenjut aku .

Aku bertugas di PB manakan suami aku bertugas diAS.Nizam pulak bertugas KK.Jadiaku duduk ditengah-tengah.Selepas merasa balak Nizam aku jadi rindu balak besar
panjang dan kerasnya. Namun begitu aku keliru sangat. Aku merasa amat berdosa
menduakan suami.Bukan suamiaku tidak mampu memuaskan kehendak nafsu aku
tetapi Nizam punya dan suami punya adalah dua rasa yang berbeza.Nizam memang
gila-gila dalam hal memuaskan nafsu ni.

Kerap kalidia datang ke rumah guru tempat aku tinggal semasa bertugas di PB dan
kamimengadakan hubungan seks sepuas-puasnya. Kalau boleh aku tak mahu tetapisetelah digoda sedikit saja keinginan ku untuk dipuaskan meronta-ronta. Aku tahu
cipap aku menjadi longgar sedikit apabila kena dengan Nizam, selain daripada cepatbasah dan horny. Semua ini selalu disebutkan oleh suami aku. Dia komplen.Aku bagiberbagai alasan dan nampaknya dia terima alasan yang diberikan. Namun suamiku
henjut juga dan kadang kala aku merasakan suami juga menggila-gila menghenjut ku.
Nafsunya bagai dibangkit-bangkit terutama kalau padaminggutuNizam henjutakudan hujung minggu tu suami ku datang.Aku merasakan semangat suami ku meninggi.
Yang teruknya tentulah aku. Keletihan dan kedangkala pecah rasanya dibawah tu.

Satu hari dia datang kerumah ku bersama kawannya. Dia cakap nak singgah sekejap
je. Aku rasa cukup selamat sebab dia datang dengan rakan dan untuk jangka masa
yang sekejap saja. Selepas kawannya minta diri untuk keluar sekejap,Nizam mula
menggoda aku. Aku memang teringin sangat untuk menikmatibalaknyanamun
dilema dalam fikiran ku tentang kesalahan kecurangan terhadap suamitetap ada.
Dalam pada itu aku tergoda juga macam biasa. Keimanan ku sangat tipis. Dalam
pada aku sedang menghenjut Nizam dari atas itulah tiba-tiba Ranjit, kawan Nizam
tadi,datang merodok balaknya yang besar panjang dan keras itu ke bontotku. Aku
pada awalnya panik,tak mahu,malu dengan orang yang aku tidak kenali, Namun
badanku ditahan oleh Nizam dengan kemasnya dengan tangan dan balaknyayang
tenggelam dalam cipap ku. Nizam juga memberikan galakan untuk aku meneruskan
pengalaman baru menyebabkan aku pasrah.

Maka bermulalah episod aku dilayak dua lelaki serentak. Nikmatnya tidak terkata. Aku
klimaks berulangkalisehingga aku tak berdaya lagi untuk memberikan kerjasama
kecualimenahan dan mengemut dua rongga tubuhku yang ditutuh habis-habisan
oleh dua balak yang hebat. Malam tu aku dihenjut sampaipagioleh mereka berdua
bergilir-gilir.Aku memang tak berdaya tetapi selepas makan malam (mereka
meninggalkan aku untuk keluar membeli makanan) dan berehat sekejap nafsu ku
bagai digamit-gamit, cipapku terkemut-kemut dan meminta-minta untuk ditutuh.
Nizam dan Ranjit memenuhi tuntutan itu sampai pagi.

Aku separuh sedar ketika mereka beredar untuk keluar dari rumah ku. Aku begitu tidak
larat untuk menghantar mereka pergi. Berehat hampir setengah jam aku bangun
bersiap untuk kesekolah. Hari tu aku disekolah bagai tak dapat nak buka mata.

“Kau tak sihat ke ?” tanya kawan ku.

Aku cuma menganggukkan kepala. Balik sekolah terus sahaja aku tertidur.Bila aku
sedar dari tidur aku dapati suami ku ada dirumah. Aku cakapkan yang aku period.Dia
pun tak ganggu aku.

Nizam bertunang dengan Ros, aku gembira atas berita itu. Aku turutmembantuRos
menyediakan bunga telurnya. Suami aku pun ada dirumah aku.Suatu hariaku keluar
kebandar bersama kawan ku Esah. Nak belikan hadiah hari sukan. Aku biarkan suamiku yang menjaga Ros di rumah. Keluar kebandar pun aku pakai seluar sukan dan
kemeja T labuh sahaja. Selesai membeli belah aku mengajak Esah untuk minum
dahulu. Dalam berbincang tu tiba-tiba aku terserempak dengan Ranjit.

rumah pengasuh. Ranjit mengatakan yang dia boleh hantar aku pulang.Aku menjadiserba salah.
“minum lah dulu nanti saya boleh hantarkan, lama tak jumpa dan tak borak” Esah

berlalu dan kami berjalan ke kedai makan.
“Ranjit apa khabar?”
“Baik cuma selalu teringatkan Nor lah” Aku melabuhkan ponggong kerusidan Ranjit

pergi mendapatkan minuman.
“Nizam tarak datang ka?” Sambilmeletakkan minuman di hadapan ku.
“Dia ...

1 comment:

  1. gurl yg gersang n sangap nk layan2 mcg 0134139759

    ReplyDelete