Sunday 11 November 2012

Sayang Dendam Suamiku..pt1

Hariinicuaca agak panas. Aku berkemban sahaja dan membasuh pinggan mangkok
di dapur. Suami ku dah lama keluar bekerja Namun tengahari nantibiasanyadia akan
balik makan tengahari. Tak tentulah. Kalau kerjanya jauh dia tak balik,kalau kerjanyadekat dia balik. Begitulah berniaga.

Sedang aku sibuk memasak aku dengar Kak Timah memberi salam dari pintu dapur.
Aku dengannya sebaya, duduk taman perumahan ni; rumah kembar dua tingkat.

“Nor…minta garam sikit, aku dah kehabisan garam,lupa pulak nak suruh abang Dol
belikan tadi”

Kami berborak seketika namun dia kata nak cepatsebab haritusuaminyaAbang Dol
pun nak balik makan tengahari.

Jam dah menunjukkan pukul sebelas setengah. Hampir semua lauk dah siap. Aku
hidangkan saja di atas meja makan. Kemudian aku pergimandi.Daripagiaku belum
mandi. Badan ni bau macam-macam, Bau ikan, udang dan bau abang Din suamiku
pun masih ada.

Selesai mandi aku mengenakan seluar jean ketat dan koyak dengan kemeja T merah
tanpa lengan pendek menampakkan pusat aku atau lurah ponggong apabila aku
duduk.Memang kebelakangan ini,aku tidak suka pakai coli semasa di rumah,
menampakkan buah dadaku membusut dengan putingnya membonjol menolak baju
yang ketat.Sedang aku mengemaskan rambut ku, aku dengar bunyi enjin kereta
masuk ke ruangan depan rumah.

“Tentu Abang Din dah balik”

Aku turun ke dapur menyiapkan minuman.

“Hello sayang” Aku dengar suara Abang Din menegurku di belakang

“Sibuk ke ari ni?” tanya abang Din.

“Tak cuma masak sikit”

“Ari ni abang tak nak makan …abang nak ni” suami ku meramas-ramas cipap dari luar
seluar jean ku.

“Penat je Nor masak bang”

“Eh abang ni apa kena ari ni gian semacam je?’

“Alah wangi isteri abang ni …..sekejap je lepas tu kita makan”.

Aku meraba balak suamiku, memang dah keras mencanak dalam seluarnya. Sampaidipinggir katil aku membuka seluarku. Suami terus saja menolak aku untuk doggie.
Dengan rakus dia masukkan balaknya ke cipap ku dan terus proses sorong tarik.

“Uughhh emmm bannnngg, yeahhh emmm “ Keluh ku.

Ganas, padat, menggila suami ku kali ini. Aku tahan saja.Cipap aku memangnya
basah sebab pagi suami ku dah henjut sebelum pergikerja.Lebih kurang 20 minit
suami ku pancut “Ahhh Ahhh Ahhh” suaranya menjerit. Aku tunduk ke bantal
kepenatan sebab aku pun turut klimaks bersamanya.

Aku merasai suami ku mencabut balaknya dari cipap ku. Aku biarkan.Namun aku
merasakan dia menyucuk balaknya yang sangatkeras semula ke dalam cipap ku.
Besar, padat rasanya. Aku terkejut. Aku menoleh ke belakang.

“Ranjit! Ahhh” keluh ku. Aku lihat suami ku duduk di sofa sebelah katil sedang Ranjitmenghenjut ku.

“Abang ..mana datang Ranjit ni?”

“Dia ikut abang balik tadi..dia kata dah lama tak kena cipap Nor”

“Betul Nor..saya banyak rindu sama Nor punya cipap”

Aku mengeluh ahhh dan uhhh menikmati balak Ranjit yang besar. Suamiku bangkit ke
luar . Ranjit menukar kedudukan. Dia minta aku mengangkang. Aku ikut saja.

“Nor pun lama tak kena dengan Ranjitni” sambil menolong memasukkan balaknyayang keras dan besar ke cipapku.“Aaahhhh oooohh yeahhhh henjuttttttttt
sedapnyaaaaa” .

Sekejap suami ku masuk semula dengan camcodernya. Merakamlah tubuatmodal
mengasah balaknya. Ranjit betul melepaskan rindunya pada cipap aku.Segala
position dia buat. Aku dah cum tak tahu berapa kali namun dia masih lagimenghenjut.

“Dah lah Ranjit Nor dah tak tahan ni” keluh ku. “sudahkan dulu lepas ni boleh buat lagiOk” pujuk ku.

Aku doggie pulak tapi kali ni Ranjit menyula bontot ku. “Ohhhh Ranjiiiiiiitt, kautak habis-
habis dengan bontot”.

“Sorry lama tadak rasa ini bontot… mesti mahu rasa juga.Ketatketatnyakemutmasihhh kkuat. Rasa macam mahu putus saya punya”

Henjutanya perlahan lepas tu menjadi laju dan akhirnyadia menamatkan dengan
memancutberdas-das dalam bontot aku. Aku tertiarap. Ranjit mencabut balaknyamenyebabkan air benihnya meleleh di atas cadar bilik orang gaji ku. Suamiku tidak
henti-henti merakam setiap minit yang berlaku. Aku tak peduli. Ranjit terlentangdisebelah ku, balaknya lentok tak bermaya. Selepas rehat beberapa minit aku bangun
lalu menjentik balak Ranjit. “Jahat ni”

“Adoi”jerit Ranjit.Aku lihat ada najis dari bontot ku pada takuk balaknya terpalitbersama air maninya yang pekat. “Dah pergi basuh dulu”

Setelah Ranjit keluar bilik air. Mukanya tersengeh puas.Aku mengenakan seluar ku
kembali. Ranjit datang memelukku dan mengucup bibir ku. “Terima kasih Nor”
Tangannya meramas-ramas bontot aku.

“Mari kita makan dulu” Aku mengajak Ranjit.

Suamiku berada di dapur membuka tudung saji. Dia berseluar dalam saja. Aku duduk
saja lalu menjamah makanan yang ada. Rupanya mereka berdua ni pun lapar.Saja
...

2 comments:


  1. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Abang..janganlah...
    Tak nak.. sakit..
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    ReplyDelete
  2. pada wanita yg ingin di puaskan whatsapp sy. suka jilat cipap lama2.. 0174411704 shah umur 27

    ReplyDelete