Sunday 11 November 2012

Sayang Dendam Suamiku...pt4

...Ranjittttttt,Nor bukan pelacur….. ohhhhhhh sedapnyaaaa” Lim dengan

ganas menghenjut aku. Tiba-tiba aku kejang lagi, klimaks “Aghhhhhh emmmm
hahhhhhhh!!!!!!”

“tapi saya dah jual Nor pada dia orang….. kalau tidak dia orang tak boleh tibai Nor”
“Ohhh Ranjitttttt, jual laaaahhhhhh, biar dia orang tibai Nor sampai puas” Lim
melajukan henjutannya . Aku tahu dia dah nak klimaks.Aku mengayak ponggongku
dan membuat kemutan sebaik mingkin.

“Aughhhhh emphhhhh” Aku klimaks lagi.

“Oohhhhh baik punya kemut”

“Hei Lim aku dah cakap Nor punya banyak best”

Aku keletihan menarik nafas seketika. Tangan ku masih lagi membelai balak Omar
yang agak panjang tapitak segemuk Ranjit. Aku melihat ke wajah Omar. Dadanya
berbulu,rambutnya nipis hampir botak. Tangannya terus menerus meramas buah
dadaku yang bulat dan pejal dan sekali sekala tunduk menghisap sebelah kiriatau
kanan.

Lim bangun daritubuhku.Aku membiarkan saja air maninya keluar dari cipapku turun
melaluirongga duburku ke atas tilam. Omar bangkit mengambil tuala dan mengelap
cipap ku sehingga bersih. Kemudian aku perasan yang dia menghisap kelentikku
beberapa ketika.

“Ohhhh” keluh ku. Nafsuku masih belum reda.

Omar mengorek cipap ku dengan jarinya, satu, dua dan tiga.Aku menggeliatmenahan nikmat.

“Omarrr please…..fuck me now, Nor tak tahannnn ni”

Omar senyum dan bangun mengambil kedudukan di antara dua paha ku
diangkatnya satukakiku ke atas bahunya dan dia memasuki tubuh dengan santak,
rapat habis.

“Emmmmmm yaaaaa” keluh ku

Dia merendamkan balaknya beberapa ketika. Aku terus sahaja kemut balaknya.

“Wow, aku tak penah rasa cipap kemut ini macam”

Dia mula menghayun. Aku kadangkala terasa bangga juga dengan pujian yang
mereka berikan. Memang suami dan bekas boyfriendku pun memuji yang kemutan ku
ni hebat. Aku tak tahulah sehebat mana cuma aku tahu kemut sahaja bila balak
masuk ke cipap aku.Aku menoleh ke arah Ranjit yang masih duduk di kerusi di pinggir
katil. Dia sedang mengurut balaknya yang besar panjang tu.

“Ranjit seronok tengok Nor kena tibai ?” Aku senyum dan bertanya padanya.

Dia cuma senyum.

“Ranjit tak nak tibaiNor ke?” Tubuh aku bergoyang mengikut rentak hayunan Omar.
Buah dada aku berombak walau pun sekali sekala di ramas oleh Omar.

Omar kau kasi bawah juga”

Omar berhentimemaut tubuhku naik ke atas tubuhnya menyebabkan aku tercelapak
terkangkang dengan balaknya kemas dalam cipap aku.. Aku bangkit menoleh ke
arah Ranjit.

“Ranjit nak bontot eh?” tanya ku

“Ranjit suka Nor punya bontot” jawabnya. Jarinya menyucuk bontot ku sambilmenyapu banyak cecair yang keluar dari cipapku.

“Ranjit memang kaki bontot juga” Sahut Omar

“Ala kau pun sama juga” jawab Ranjit.

“Tapi ari ini Nor punya cipap juga aku suka”

Aku merapatkan dadaku ke dada Omar, merasakan kegelian bila dadaku bergesel
dengan bulu dadanya yang lebat. Selang beberapa ketika balak Ranjit yang besar tu
terbenam dalam bontot ku.

“Ahhhhhh ohhhhhh Ranjit perlahan duluuuuu”

Dalam keghairahan ku pun aku masih memerlukan masa untuk menyesuaikan bontot
ku dengan balaknya yang besar. Dia merarik balaknyakeluar dan tekan kembaliperlahan-lahan. Omar menekan-nekan balaknya dalam ruang pergerakan yang
sedikit.

“OK Ranjit” kataku padanya bila aku dah dapat menyesuaikan diri. Mereka mula
menjalankan tugas masing-masing menyorong dan menarik keluar masuk ke dalam
dua rongga bawah ku. Aku memang tahu akan nikmat menerima dua balak serentak
apabila Nizam dan Ranjit mengenakan aku di rumah aku tempoh hari. Aku
mengerang, mendesis, menjerit tak menentu. Aku klimaks dan klimaks.

Akhirnya Omar dan Ranjit memncut serentak kedalam rongga tubuhku dan aku
klimaks buat sekian kalinya. Aku tertiarap di atas tubuh Omar dan Ranjit terlentang
disebelah.Setiap kami kelelahan bagai pelari pecut baru tamat perlumbaan.
Perlahan-lahan aku bangkit dari tubuh Omar. Badan aku basah berpeluh. Peluh aku
dan peluh dua lelaki yang baru menyetubuhi aku.

“Ranjit Nor mau mandi”

Aku mengenakan semula pakaian sukan ku dan keluar ke ruang tamu. Aku lihat Gopal
dah menyediakan minuman panas. Lim, Omar dan Ranjit sedang minum dengan
pakaian mereka yang kemas.

“Minum dulu Nor” jemput Ranjit.

“Dah lewat Nor kena sampai rumah jam 6 ptg”

Ranjitbangun.Lim menghampiriaku,mengucup bibir ku “Thank u Nor, it’s great to

know u”
Omar juga memeluk aku, tangannya meramas ponggong ku “ Mungkin lain kali sayamahu rasa bontotNor pulak, Nor banyak hebat. Terima kasih Nor” sambil mengucup

bibir ku juga. Kedua-dua mereka menghulurkan sampul suratuntuk ku.Aku masukkan
ke dalam beg tangan ku.
“Gila kau Ranjit sampai empat orang tibai Nor”
“Sedapkan Nor”
“Sedap tu memanglah sedap tapi pedih tau bawah tu”
“Alah Nor sekejap tu baiklah”
“Nor tahu Ranjit masukkan ubat perangsang dalam minuman Nor tadi kan?”
Ranjit gelak “Mana Nor tahu?”
“Alah malam tu masa Ranjit dan Nizam tibaiNor sampai pagi tu pun Ranjit masukkan

ubat perangsang dalam minuman Nor jugakkan?”
‘Nor memang bijak”
“Kalau tidak takkan Nor tiba-tiba rasa gian minta di tibai”
Ranjit gelak berdekah-dekah
...

1 comment:

  1. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Sedap betul bang..
    Kalau macam ni..tiap hari sayang pun nak..
    >>>Kalau Berani Klik Sini!<<<

    ReplyDelete