Sunday 11 November 2012

Sayang Dendam Suamiku...pt10

...Tony yang lentok.

Aku menunduk dan menjilat sisa mani di balaknya dan menghisap kepala balaknyabeberapa kali. Aku perah dengan tangan balaknya dan kelihatan sedikit air maninya
keluar . Aku menjilat air mani tersebut. Sehingga bersih.

“Nor juga hebat sungguh” sambil membelai belakang ku.

Gopal menghulurkan minuman untukku “Rehat dulu puan”

Aku bersandar dikatil melihat Ranjit menyetubuhi Ros. Ketika itu air mani Tony meleleh
keluar dari cipap ku ke atas katil. Tony pula bangun duduk disebelah Samrong sambilminum minuman yang dihidangkan oleh Gopal

“Yeah Ranjit…. Sudahkan Ros dah nak klimaks lagi niiiiii … please Ranjittt nowww!!!!!!”

“Aghhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!” JeritRos. Dia klimaks. Nampak cipapnya merenjiskan cecairjernih membasahi bulu lebat Ranjit.Ranjit terus menghayun sehingga dia sendirimemancut dalam ke dalam cipap Ros.

“Huhhhh aghhh aughhh!” Suara Ranjit tersekat-sekat. Nampak sangat banyak yang
dipancutkan oleh Ranjit ke dalam rahim Ros.

Dan Ros menyambutnya dengan rintihan “yeah..yeah yaaaaaaa!!!!!”

Aku meletakkan gelas minuman sambil membelai cipapku. Aku sendiritak pastisama
ada kesan ubatperansang yang aku minum tadi masih ada atau disebabkan
muniman yang baru aku minum sekarang atau pun disebabkan oleh apa yang Ros
lakukan di hadapan aku bersama Ranjit yang membangkitkan rasa berahiyang tinggikepada ku.

“Somebody please ..fuck me now” rintih ku.

Gopal yang juga berada dalam bilik menanggalkan seluar sukannya. Aku mengadap
ke arahnya.Dia menghulurkan balaknyakepada ku dan aku tanpa membuang masa
terus sahaja mencapainya. Balak kulup hitam dan keras yang telah beberapa kaliku
rasai ini ku belai, menolak kulit kulup lalu menyerlahkan kepalanya yang berkilat lalu
mengulumnya.Ahnikmatnya dapat memegang dan menghisap balak pada ketika
berahi memuncak begini. Aku menghisap bagaikan bergantung nyawa kepadanya.
Gopal terangkat-angkat sehingga dia tak tahan lagi.

“Puan I’ll fuck you now” Jelas Gopal. Aku berhenti menghisap dan mengambil
kedudukan di tengah katil. Ros ke bilik air dan Ranjit duduk disebelah Tony.

“I’ll jointyou” Samrong bangun dari kerusinya. Dia meletakkan tin beernya di atas
meja.

Gopal terus sahaja terlentang sambil mengurut-ngurut balaknya supayaterus keras.
Aku memang faham terus sahaja naik di atasnya. Perlahan-lahan memasukkan
balaknya ke dalam cipapku yang memangnya sentiasa licin dan kepinginkan balak.
Aku rendahkan tubuhku sehingga seluruh balaknya tenggelam dalam cipapku.

“Emmmm…” Keluh ku.Cipapku terus sahaja bertugas mengemut balaknya dengan
kuat.

“Aww!!! Kuatnya kemut” Keluh Gopal.

Samrong berdiridiatas katil dan menyuakan balaknya untuk aku hisap. Tanpa
berlengah aku terus ahaja memasukkan balaknya ke dalam mulutku sambil mengenjut

Selang beberapa ketika Samrong menarik balaknya dari mulutku.Aku tahu dia dah tak
tahan nak menyetubuhiaku. Dia melutut. Meramas buah dadaku. Mengucup bibirku
dengan berahi sekali. Menjolok lidahnya menerokaimulutku.Terasa bau alkohol dalam
nafasnya semerbak. Aku menghisap lidahnya sambilbermain lidahnya dengan lidah
ku. Tangan ku terus juga membelai balaknya. Merocoh-rocoh supaya terus keras.

Jari tangannya juga meneroka lurah bontotku.Kadang kali menjolok jarinya ke dalam
cipapku yang sedang dipenuhi oleh balak Gopal. Menggunakan lendiryang terpalikpada jarinya dan dicucuknya ke lobang bontotku. Bontot ku mengemut-ngemut bila
dibuat begitu.

“Sam… fuck bontot I sekarang…please” pinta ku.

Dia bergerak mengambil kedudukan di belakang.Tangannya memegang
pinggangku. Gopal memberhentikan pergerakannya memberi peluang kepada
Samrong memasukkan balaknya ke dalam bontot ku.

“Ohhhh!” Keluh ku bila merasai balaknya tengelam sedikit demi sedikit ke dalam
bontotku.Samrong diam seketika. Kemudian mula menggerakkan balaknya keluar
masuk diikuti oleh Gopal mengambil rentak yang dimulakan oleh Samrong.

Aku mula mengerang keenakan. Satu kenikmatan yang tidak terhingga aku aku rasai.
Bermulalah satu rentetan klimaks yang berulang-ulang buat diriku sehingga aku
terjelepuk diatas dada Gopal,tidak berdaya dan mereka pun memancutkan air
benih masing-masing dalam rongga tubuhku yang mereka tawan dan jelajahi.Sayup
sayup aku dengar “Tony please fuck me again, Ranjittt please” Suara Ros pula yangmerintih.

Ubat perangsang sial tu memang berkesan. Ranjit berjaya juga mengekalkan aku dan
Ros untuk ditibai sampai pagi. Mereka berempat bergilir-gilir menyetubuhi akudanRossepuas-puas mereka.Sehingga mereka sendiri tak berdaya. Kami tertidur pada
keesokan harinya sehingga hampir tengahari.

Apabila aku sedar,aku dapati hanya aku dan Ros sahaja yang masih tidur. Aku
mengejutkan Ros dan kami mandibersama.Lenguh dan rasa sakit kangkang ku. Pedih
cipapku.

“Lenguhnya kak” Kata Ros.

“Akak pun..akak rasa akak jalan mengangkang”

“Ros pun rasa gitu”

Ketika sarapan aku teragak-agak untuk minum. Ranjit kata yang dia tak masukkan
apa-apa dalam minuman tu. Dia pun dah tak larat lagi. Samrong dan Tony dah pun
beredar.

Ranjit menghantar kami. Seperti dulu juga dia menghulurkan sampul surat kepada aku
dan juga kepada Ros. Ros terus menyimpannya dalam beg tangannya tanpa
mengetahui akan isi sampul tersebut. Ketika masuk ke kawasan perumahan Ranjitmenghantar sampaike pintu pagar sahaja. Aku dan Ros berjalan masuk, terasa
sungguh lenguhnya paha ni tapi kami berjalan juga perlahan-lahan.

“Hai Nor dari mana jalan hencut-hencut ni?” tanya Esah sambilmendokong anak
kecilnya.
‘Oh dari pekan..kaki melecet ni jalan jauh tadi di pekan” Jawabku
Sampai di rumah aku kunci ...

1 comment:

  1. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Sedap betul bang..
    Kalau macam ni..tiap hari sayang pun nak..
    >>>Kalau Berani Klik Sini!<<<

    ReplyDelete