Sunday 11 November 2012

Sayang Dendam Suamiku...pt11

...pintu. Terus saja lepak atas sofa. Ros juga begitu.
“Tak sangka Ros…kita kena teruk gitu sekali”

“Teruk ke” tanya aku
“Teruklah kak,jalan mengangkang Ros. Lobang Ros rasa macam ternganga lagi, lebih-
lebih lagi lepas kena dengan Ranjit dan Tony”

“Puas tak?”
“Puas gila kak, kalaulah laki kita tahu….mampus kita kak”
“Kalau tak bagi tahu, tak kan dia tahu…dia orang pun bukan suci sangat”
“Tapi Ros rasa macam sundal saja Kak, merengek-rengek minta di tibai”
“Ros cuba tengok dalam envelope yang Ranjit bagi tadi” pinta ku.
Ros membelek beg tangannya dan mengeluarkan envelope panjang.Dia

membukanya.
“Banyaknya duit ni” dia mengira.. “lima ribu ni kak”
Aku cuma senyum.“Memang kita dan jadi sundal pun. Pelacur kelas pertama

nampaknya”
Ros kebingungan. Aku menghampiri Ros lalu memeluknya. Aku cium dahinya.

Ros memeluk aku kembali. “Ros pun tak tahu kak..Ros pun keliru”

Kami rehat sungguh hari tu. Kami tidur sampai petang. Suami ada juga talipon dan aku
cakap Ros ada bersama sebab Nizam pun pergi kursus. Memang letih tak terkata.

Aku sangkakan peristiwa itu berakhir di situ saja tetapi satu hujung minggu suami ku
datang seperti biasa. Tapi kali ini dia datang dengan Ranjit. Aku juga hairan macam
mana dia boleh berjumpa dengan Ranjit.

“abang Jumpa kad nama Ranjit dalam beg tangan Nor” katanya. Aku teringat yang
Ranjit pernah memberikan kad namanya kepadaku pada ketika pertama kali dia
membawa aku ke rumah ladangnya.

Setelah berbincang aku difahamkan yang Ranjitakan menjadirakan kongsiperniagaan antarabangsa dengan suamiku. Ranjit kata sekurang-kurangnya itu yang
dia boleh buat untuk suamiku kerana terlanjur dengan ku tempoh hari ketika datang
atas jemputan Nizam. Nampaknya skandal kami dirumah ladang tumasih lagijadirahsia dan tidak diketahui oleh suami ku. Gajinya amat lumayan dan modalnyapun
besar dan tentunya dengan bantuan Tonypengurus bank tu. Suami ku terpaksalah
meletak jawatan bagi menjawat jawatan baru ini.

Suamiku juga inginkan aku meletak jawatan kerana gaji yang diterimanya lebih daricukup untuk menampung kehidupan kami dengan agak mewah. Kami terpaksalah
berpindah ke KL kerana pejabat suami ku di sana.Rumah pun akan disediakan oleh
syarikat.

Aku sesungguhnya kebingungan sebab semua ini datang mendadak.Namun aku
setuju sajalah dengan kehendak suami ku.“Nor ngikut saja” jawab ku bila ditanya
sama ada bersetuju dengan perancangan dan tindakannya itu atau tidak

Ketika semuanya jelas suami ku mencium mulutnya “terima kasih sayang kerana
memahami” tangannya terus sahaja meramas buah dadaku.

“Abang kan Ranjit ada tu”

“Nor kan pernah rasa Ranjit punya…takkan malu lagi” Dia menjilat leherku . Aku
sempat memeluknya dan pada ketika itu aku memandang wajah Ranjit.Tangannya
sedang membelai balaknya dari atas seluar. Balak besar panjangnya dah menjulur didalam seluarnya.

“Dia dah masukkan sejuta dalam akaun abang, takkan nak marah lagi” Tangan suamiku mula melucutkan seluar dalam ku. Aku mengangkat ponggong bagi memudahkan
usahanya.Kemudian dia membuka baju kelawar ku. Ketika dia membuka hook bra
aku sambil memelukku sempat aku menjelirkan lidah ku kepada Ranjit.

Suami ku terus sahaja menghisap buah dadaku dan meramas ponggong ku.Menjolok
cipapku dengan jari dan menjilat leher,dada dan seterusnyamenyembamkan
mulutnya ke cipap aku. Pagi itu suami ku henjut aku depan Ranjit.

“Come on Ranjit…bukan kau tak pernah buat dengan Nor..jom kita metrai perjanjian
ini dengan air mani kita dalam pantat Nor”

Ranjitmembuka pakaiannya dan datang dekat dengan kami. Dia menghulurkan
balaknya untuk aku hisap sedang suami aku terus menghenjut cipapku.

“Bang kita pindah ke dalam” Cadang ku.Suami ku mencabut balaknya dan Ranjitterus sahaja mendokong ku masuk ke bilik tidur.

Memang mereka menterai pernajian dengan air mani mereka dalam cipapku. Selepas
suamiku pancutRanjitterus sahaja memasukkan balaknya ke dalam cipapku dan
setelah aku pancut dua kali dengan Ranjit, dia pun memuntahkan air maninya untuk
bergabung dengan air mani suamiku.

“Ranjit kalau kau nak tibai Nor.. kau tibailah.. jangan sampai koyak sudahlah”

Hariitu Ranjit menggunakan sepenuhnya peluang yang ada untuk tibai cipapku dan
bontot ku kegemarannya. Ketika tengaharisuamiku keluar mendapatkan makanan
sedang Ranjit terus menghenjut aku.

“Ranjit rehatlah dulu” Pintaku bila terasa letih sangat.

“Inipeluang susah saya mahu lepas. Kan saya selalu cakap Nor punya banyak sayasuka”

“Yalah tapi sekarang Nor dah letihlah… kita rehat dulu lepas tu kita buat lagi” pujuk ku.

Ranjit sudahkan dengan memecut laju menyebabkan aku terpancut-pancutmaziku.
Badan kamiberpeluh-peluh.Nafas aku sesak dan lelah sungguh. Aku klimaks dengan
kuat sekali. Akhirnya dia pancut juga dalam rahim aku berdas-das ..banyak sepertiRanjit yang selalu aku kenali.

Hari tu aku menjadi hidangan Ranjit sampai pagi di samping lauk untuk suami kusendiri
yang nampaknya begitu berselera sekali. Kali ini tiada ubat peransang hanya nafsu
dan kerelaan.

Lepas makan nanti aku pasti Ranjitnak lagi tu dan suami ku pun tidak kurang juga
seleranya. Teruk tu teruklah tapi nikmatnya ..susah nak dicerita.

1 comment: