Friday, 16 November 2012

Toyboy utk isteriku...

Entahlah tapi apa yang aku mahu dan suka adalah isteri ku bersetubuh dengan
jantan lain dan aku menatap dan mendengar erangan nafsu mereka belayar. Itulah
perasan yang terbenam dijiwa ku selepas setahun bernikah. Aku adalah seorang
intelek dan pemegang ijazah. Aku pernah belajar tentang saikologi.Memangmanusia ada satu perasaan iaitu di bawah sedar dan perasaan bawah sedar aku
yang aku pendam sedang membuak iaitu aku mahu isteri ku bersetubuh dengan
orang lain.

Demi merealisasikan impian ku, aku mula mendekati isteri ku agar dia rela untuk
bersex dengan jantan lain. Aku mendekatinya dengan cara berbual semasa berada di
atas kamar tidur. Terlupa pula aku nama isteri ku. Normaliza, orangnya biasa sahaja
tapi yang paling ku suka adalah alat sulitcelah kangkangnya. Dia pandai mengemut.
Nak kata cantik sangat isteri ku tu, nanti bongkak pula.

Sambung kembali, aku pun mulakan rancangan aku semasa kami berbual. Dari topik
semasa sampai bab sex dan cerita mat salleh yang bersifatterbuka.Begini
perbualan ku. "Yang mmmmmm, yang selama dengan abang puas tak?". Isteri ku
membalas, "Ada kalanya". "Kenapa yang tak cakap masa yang tak puas dan apa
yang buat kalau yang tak puas?". Dia terdiam seketika dan menjawab, "Masukkan
jarilah". "Iya ke?, kalau abang cadangkan cara lain?". "Bagaimana?', tanya isteri ku.
"Apa kata ayang sex dengan orang lain?". Dia menjawab, "Abang gila ke?". "Abang
tak marah dan tak kisah kalau ayang sex dengan orang lain, ayang puas abang
puas". Dia terus menarik muka dan tidur tanpa bersuara lagi.

Aku tak putus asa. Dialog yang sama akan terjadi bila ada kesempatan dan semasa di dalam bilik.Akuhangatkan lagi setiap malam dengan menonton cerita lucah yang buas, anal, hard core, threesome dan berbagai. Bukan dia tak pernah tengok sama dengan aku, cuma kami tengok yang biasalah tapi demi menaikkan ghairahnya aku beli cerita lucah yang lebih fantastik. Bila dia menarik tangan aku untuk sex aku menolak, aku buangkan saja air ku dalam tandas.

Selepas 2 minggu begitu, dia bertanya dengan aku, "Kalau abang suka saya main  dengan jantan lain, siapa orangnya?". Aku terkejut dan tahu rancangan ku berhasil tapi masalahnya aku tiada calon lagi. Tapi yang penting hatinya aku cairkan dulu. "Macam tulah ayang, kita muda, anak pun tak ada lagi, abang nak tengok ayang
perempuan kampung yang buas diatas gelanggang dalam genggaman abang sebagai isteri".

Dia bersetuju. Dalam mencari calon, aku layari IRC, aku gunakan nickname perempuan agar senang dapat perhatian. Akhirnya aku berjaya mendapatkan dua budak lelaki student UITM untuk meratah isteriku bersama. Satu namanya Izul dan lagi kawannya Azam. Azam dicari oleh Izul sebab aku yang suruh dia cari sorang lagi kawan
yang sekepala. Selepas merancang, aku jemput mereka ke rumah masa hujung minggu dalam pukul 9.00 malam. Isteri ku di rumah aku suruh bersiap pakai yang seksi-seksi.Sedangkan aku keluar bertemu Izul dan Azam, mereka terkejut sebab aku ni lelaki. Mereka pun nampak sopan. Yang aku geram, memang hensem dari aku. Aku
jemput ke dalam kereta dan berbual hal yang sebenarnya sebab aku tahu lelakikalau dapat cipap mana nak tolak.

Setengah jam kemudian kami sampai ke rumah. Isteri ku menyambut dengan senyuman. Sengaja aku rahsiakan kedatangan mereka dari pengetahuan biniku. 

Selepas bersembang dalam 10 minit, aku mulakan dengan berkata, "Apa lagi, kita ada projekkan. Isteri ku terkejut sambil bertanya, " Projek ape bang..?" Izul dan Azam tersenyum. Aku terus merangkul biniku dan memulakanforeplay menjilat lehernya sambil meramas dadanya. Kutarik isteriku ke dalam bilik sambil kubiar pintunya terbuka. Isteriku mendesah sambil membiarkan dirinya diuli olehku. Perbuatan kami diperhatikan oleh Izul dan Azam yg berada di ruang tamu. Setelah isteriku mulai dibuai kesedapan, aku menggamit mereka berdua ke sisiku.Mereka dengan batang yg tercanak dengan pantas turut mulai membelai isteriku.Isteri ku memandang ku sambil tersenyum manja. Isteri ku memulakan dengan meramas batang mereka. Aku sengaja pilih budak mentah agar senang dengar cakap kami. Adegan bermula. Izul dan Azam meramas buah dada kesayangan ku
selama ini. Isteri ku mula sedap.Mereka bogel di depan ku. Aku londehkan seluar
dan keluarkan batang ku. Ternyata batang Izul dan Azam lebih besar.

Aku bersuara dan suruh mereka menjilat jilat ketiak isteri ku yang licin tanpa bulu menyebabkan isteriku kegelian.   Mengerang2 isteri ku kegelian sambil mengurut batang si Izul. Desahannya bertambah hebat. Iramanya memecah kesunyian malam dirumah kami. Aku mula melancap. Selepas itu, Izul bangun dan membesarkan kangkang isteri ku. Dia menjilat penuh nafsu. Azam pula khayal dengan ketiak dan payudara isteri ku. Kemudian isteri ku mula mengulum batang Azam.Mereka 69 sambil Azam pula menggantikan Izul menjilat cpap isteriku. Isteriku semakin bersemangat. Berselera isteriku membaham batang muda dihadapannya.Azam turut sama menyahut mendesah. Izul pula mula meletakkan batangnya ke cipap isteri ku lantas dijoloknya deras. Asakan demi asakan berlaku di cipap isteri ku. Kedengaran Isteri aku berkata, "Ahhhh...sedapppp bang....Sedap sanngat....", sambil mengulum batang Azam. Aku hanya duduk disisi sambil melancap sendirian disebelahnya.

Kemudian isteri ku di tonggengkan. Lubang juburnya di jilat Azam dan Izul pula menservis batangnya. Setelah licin dengan air liur, Azam menjolok lubang jubur isteri ku. Izul baring di bawah dan menjolok pula cipap isteri ku. Ternyata isteri ku tidak membantah kecuali mengerang enak dan badannya lembut di arah macam
kapas. Aku teruskan usaha melancap.Terlihat dihadapanku....isteriku diapit dua batang muda. Aku puas....puas kerana melihat isteriku dilayan sepuasnya oleh mereka berdua.Erangan isteriku bertamabh hebat. Aku sukakan irama erangan tersebut.  Izul meramas tetek isteri ku sambil batangnya terus menghenjut penuh bersemangat. Cpap seorang wanita yang tau menikmati seks seindahnya. Mereka tersenyum puas sambil memandangku.

Aku bingkas bangun dan mencelah untuk menjilat ketiak isteri ku. Ternyata sedap aromanya dan masin lemak akibat peluh yang mengalir. Apa yang aku dengar isteriku berkata, "Sedap abang, terima kasih sayang, sayang puas". Kelihatan terbit manik2 peluh didahi isteriku akibat penatnya bertempur bersama 2 batang muda.Senyuman kepuasan tergambar dimukanya. Izul mengerang. Kelihatannya dia xkan bertahan lama. Izul bertanya mau dilepaskan dimana. Segera isteriku menarik pinggang Izul rapat ke perutnya. Pautan yang tidak mahu dilepaskan sambil mengangguk membenarkan Izul membenamkan pancutan nikmatnya dedalam lurah isteriku. Terhenjut2 Izul memancutkan air nikmatnya kedalam isteriku. Azam terpaksa menghentikan henjutannya bagi membenarkan reakannya memuntahkan nikmatnya. Isteriku turut mencapai nikmatnya.Izul bangun dan terus ditarik isteriku untuk dikulum sisa2 mani Izul. Sisa2 limpahan nikmat dari batang yg telah memuaskan nafsunya. Azam maih terus menghenjut isteriku sambil Izul berdiri membiarkan isteriku mengulum batang nya. Kelihatan cipap isteriku lenjun dibasahi air anak muda. Aku pun mula mengelap cpap isteriku dan mula menjilat cpap kesayangan ku. Aku puas dapat melihat isteriku puas.Aku kemudian mula mendayung cpap isteriku. Semakin tidak tentu arah jeritannya. Senyuman2 miang mula terbit dari wajahnya. Azam mula terpancut.

Mereka terlentang. Tak lama kemudian aku sampai dan Aku pancutkan mani ku ke ke dada isteriku. Dia senyum dengan penuh kepuasan sambil mengurut2 batangku..Isteriku mengucapkan terima kasih padaku dan menyatakan inilah pengalamnya yang paling baru dan paling menarik pernah dilaluinya. X menyesal bersuamikan abang. Sayang abang sangat2. Aku tersenyum bangga.  Oleh kerana katil sempit, aku tidur di bawah dan ku biarkan mereka bertiga diatas. Aku letih dan puas...sempat lagi ku bertanya "Nak lagi ke pasnie...?" Dia hanya tersenyum....sambil mengurut batang Izul dan Azam disebelahnya yang turut sama tersenyum....

4 comments:

  1. X de cite baru ke?wt la cite 'cuckold' lg,bini kena main ngan bangla ke,biar laki dia jadi penonton dan dpt jilat pantat bini dia yg dah besar dan penuh airmani.he3

    ReplyDelete
  2. Sy brminat nk main dgn bini org dgn syarat suaminya tengok ataupun main sekali..umur sy 37thn, berminat sila email sy dahulu utk prbincangan secara rahsia : belaiansutera@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. Ingin isteri anda di setubuhi?
    01129342000..whatapps segera...aksi yg unlimited...

    ReplyDelete
  4. Saya pernah main dgn istri orang sambil dilihat suami nya. Siapa2 yg berminat sila hubungi saya - 012 534 8524

    ReplyDelete