Saturday 6 June 2020

Aku suami yang tidak berdaya...

Perkenalkan namaku Rosli dan berumur 29 tahun. Aku dah menikah dengan gadis idamanku Salbiah kita2  setengah tahun yang lalu. Jarak usia kami hanya 2 tahun dimana Salbiah atau nama panggilannya Biah kini berumur 27 tahun. Kami menjalani perkahwinan yang boleh dikatakan romantik. Aku selalu memberikannya kejutan di hari-hari penting kami. Mungkin kerana belum ada rezeki…sampai saat ini kami belum mrmpunyai anak. Aku bekerja sebagai komputer programmer di suatu syarikat komputer di Johor Bahru dan atas permintaanku isteriku telah berhenti bekerja setelah kami berkahwin. Segala kerja rumah dilakukan oleh isteriku kerana kami sengaja tidak mahu mengambil orang gaji.
Hari ini sebenarnya aku taknak masuk kerja kerana badanku berasa tak berapa sihat. Tetapi kerana ada ‘deadline’ yang mesti aku siapkan, akhirnya kugagahkan juga untuk pergi ke pejabat. Setelah setengah hari bekerja, aku rasa tidak larat lagi untuk melanjutkan kerja2ku, aku mengambil keputusan untuk pulang ke rumah. Setelah mendapatkan izin dari pihak atasan, aku terus memanggil ‘uber’ untuk menghantarkanku pulang.

Walaupun kami pasangan baru, kami memiliki rumah dan halaman yang cukup luas dengan sebuah taman di tepi  rumah.Ini semua ku dapat dengan hasil pendapatanku yang agak lumayan wala belum mencapai tahap mewah. Disinilah segalanya bermula. Sampai saja aku di rumah aku melihat keadaan pagar yang tertutup namun tidak dikunci.
“Kenapa Biah boleh cuai macam ni ya?” rungutku dalam hati. Tetapi setelah aku masuk kehalaman, kudengar samar-samar suara percakapan dari dalam ruang tamu dan ketika aku hendak masuk dan mengetuk pintu, kudengar suara yang membuat jantungku berdegup kencang.
“Encik, jangan encik.. tolonggg…saya sudah bersuami, kasihani saya encik..” aku tahu itu suara Biah isteriku. Di tengah kebuntuanku, menyebabkan aku tidak membuka pintu dan cuma merapatkan kepalaku ke celah tingkap untuk mendengarkan apa yang terjadi di dalam.
“Mari sini sayang, suamimu tidak akan tau.. nanti awak juga akan menikmatinya” ucap seorang lelaki yang berbadan tegap dan agak berumur. “Ambil la apa yg encik mahu, tapi tolong jangan buat macam ni encik…saya merayu….saya dah bersuami… saya tidak akan menjerit lagi dan tidak akan menceritakan apa yang encik dah lakukan” rayu isteriku.
Aku memang jenis lelaki yg pengecut dan tidak pandai berkelahi. Mungkin sebab itu aku dikurniakan kelebihan pada otakku dan bukannya tenagaku. Lagipun aku memang tidak berminat terhadap seni beladiri. Aku pasti akan dipukul dan dicederakan sekiranya aku masuk untuk menyelamatkan isteriku. Aku tidak mahu mengambil risiko.
“Biar la kalau dia nak memperkosa isteriku…bukannya luak pun"fikirku untuk menyedapkan hati.
“Asalkan dia tidak mencederakan isteriku…itu sudah cukup baik bagiku.“bisik hatiku lagi. Aku mengambil keputusan untuk tidak masuk, tapi aku nak melihat apa yg akan terjadi seterusnya. Aku terus berpusing dan berjalan menunduk ke taman di tepi rumah sebelum mencangkung untuk mengintip di celah tingkap berhampiran ruang tamu.
“Baiklah, aku tidak akan memperkosamu, tapi kau tolong aku menyelesaikan hajatku” ucap lelaki yang berumur lebih kurang 45an sambil berdiri dan membuka seluar jeans lusuhnya. Isteriku yang terduduk diatas sofa terkejut dengan perlakuan lelaki itu. Namun diantara rasa terkejutnya, kulihat matanya terpesona melihat batang lelaki lain yang berdiri tegak dua kali ganda lebih besar dari yang di lihatnya selama ini.
Muncul perasaan rendah diriku bila melihat lelaki berbadan tegap dengan kemaluan yang besarnya 2 kali ganda dari kemaluanku berjaya menarik perhatian isteriku. Perasaanku tidak menentu bila memikirkan isteriku mungkin akan membantu lelaki itu menyelesaikan hajatnya.
“Apa yang ada difikirannya?Apakah yang akan dia lakukan?"terdetik dihatiku.
Saat itu juga pandanganku terus gelap, mungkin kerana tekanan darah tinggi ku naik mendadak. Akupun terduduk dibawah tingkap. "Jangan encik, jangaaaaaan.. awwww!” jerit isteriku. Terkejut aku mendengar jeritan isteriku. Aku terus mengintip semula melalui tingkap yang menghadap ruang tamuku itu,  dan deg!!! bergetar tanganku ketika melihat isteriku dipaksa membuka mulutnya untuk mengoral kemaluan lelaki yang besar itu!
“hmmmpphh… hmmmppphh.. clok.. clok.. clok” ku dengar dengan jelas desahan isteriku dan suara air liur yang sedang mengulum kemaluan yang sepertinya tidak muat untuk masuk ke dalam mulut comel isteriku. Kulihat bagaimana tangan kekar lelaki itu menjambak rambut isteriku dan menekan-nekankan kepalanya sambil mendesah.
“aaaaahhhh… yaah.. nanti kamu akan terbiasa sayang.. hmmm… yaaaa.. keluarkan lidahmu sayang.. ya begitu.. sambil dihisap.. ya lebih kuat lagi” terbeliakk mataku seolah tak percaya. Kulihat isteriku dengan keterpaksaan mengikuti arahan dari lelaki itu. Kulihat air liurnya menetes keluar dari celah-celah bibirnya dan jatuh membasahi buah dadanya.
Seketika aku berfikir.. “akan terbiasa?” apa yang akan dilakukan lelaki ini terhadap isteriku? Apakah dia merancang akan mengulangi perbuatannya ini kepada isteriku? Apakah isteriku perasan akan perkataan lelaki itu?
Sepertinya dia belum puas menikmati kuluman mulut comel isteriku. Dengan kasarnya dia raih payudaranya dengan tangan kanannya hingga terkeluar dari bajunya…dengan tangan kirinya tetap menekan kepala isteriku kedepan dan kebelakang dan mulai mengelus-elus dan megentel2 putingnya yang masih merah muda.
“Ahh… kenyal sekali tetekmu ini.. apa suamimu jarang menyentuhnya? ha.. ha.. ha..” perli lelaki itu sambil tertawa. Sungguh pemandangan yang  berbeza sekali. Aku melihat isteriku seperti betina muda yang masih lungu sedang berusaha memuaskan pejantannya. Betapa menyakitkan ketika melihat isteriku yang mulai pasrah oleh perlakuan lelaki itu  kepadanya. Pemandangan yang sangat erotis untuk dilihat.
“Sayangg…sepertinya mulut manismu ini tidak mampu untuk membuatku melepaskan hajatku” ejek lelaki itu sambil mengeluarkan kemaluannya dari mulut isteriku dan duduk disebelah isteriku yang terlihat berusaha memulihkan keadaannya setelah kesulitan bernafas karena dipaksa melayani kemaluan yang jauh lebih gagah dari yang dilihatnya selama ini. “aaaawwwhhh… jangan encikkk.. tolong jangan lakukan iniiih… shhhhh” pekik isteriku. Ternyata tangan lelaki itu sudah masuk ke dalam kain dan menyusup diantara celah peha isteriku. Kulihat isteriku berusaha menolak dengan menarik tangan lelaki itu, tapi apa daya seorang wanita melawan tangan kekar berbulu lelaki itu. Tidak dapat kulihat jelas apakah jari-jari besarnya itu sudah masuk ke liang senggama isteriku atau belum, tapi dapat kulihat telapak tangan kasar itu mulai naik turun seperti menekan sesuatu.
“ssshhh… aaaaahhh..ahhhh… mmmmppphhh… awwwhhh… shhhh” raung isteriku mengikuti irama tangan lelaki itu yang dengan tempo yang perlahan menjolok vagina wanita muda yang sepertinya sudah mulai tunduk pada keperkasaannya.
Perlahan lelaki itu mendekatkan wajahnya ke wajah isteriku yang sedang tak berdaya. Wajah yang berusaha menolak apa yang berlaku tetapi tidak mampu menahan reaksi tubuhnya yang mulai dikuasai nafsunya. Didekatkannya hidung besar lelaki itu ke mulut isteriku yang sedang mendesah.
“Ahhhh.. wangi sekali tubuhmu manis” ujarnya sambil tersenyum dan tetap tidak menghentikan tangan kanannya dari memainkan kemaluan isteriku. Seketika aku teringat oleh harumnya nafas isteriku. Kulihat kedua tangan isteriku memegang tangan lelaki itu yang berbulu. Seakan ingin menarik jauh tangan itu dari celah pehanya, namun terlihat  lebih pasrah oleh apa yang dilakukan lelaki itu.
“Bagaimana sayang? Nikmat? Nikmat yang mana dibandingkan batang suamimu? Aku rasa batangnya tak jauh beza dengan jariku ini.. ya kan sayang?pantatmu masih terlalu sempit…. “ ejeknya dengan senyum kepuasan melihat betina yang ada di pelukannya sudah mulai jinak. Perlahan dia mendekatkan bibirnya ke bibir merah isteriku dan dihisapnya bibir ranum itu secara bergilir, atas dan bawah. Kulihat isteriku mulai pasrah ketika lelaki itu memasukan lidahnya di dalam mulut isteriku.
“Hmmmppph.. hmmmpphh.. hmmmpphh” desah isteriku yang aku rasa telah mendapatkan sensasi yang luar biasa oleh perlakuan lelaki itu terhadapnya. Gesekan misai dan janggut  lelaki itu di wajah isteriku memberi sensasi lain yang belum pernah dialaminya selama ini.
Perlahan dia mulai membuka butang baju isteriku hingga terpampang buah dada isteriku yang sudah terkeluar dari colinya. Dengan cepat tangan kirinya membuka pengait coli dan akhirnya terpampang  bahagian depan atas isteriku tanpa dilindungi apapun.
“Indah sekali tubuhmu cantik.. sayang sekali suamimu tiada disini untuk melindungimu.. he.. he..he” ejeknya sambil tersenyum puas dan dengan cepat tangan kanannya menarik kain dan seluar dalam isteriku lalu dilemparkan ke atas lantai. Ditegakkannya badan isteriku dengan tangan kirinya untuk menanggalkan baju serta coli lalu dia berdiri dihadapan isteriku. Kulihat lelaki itu sedang membuka pakaiannya dan isteriku pula kulihat mulai pulih dari rangsangan yang begitu dahsyat yang baru saja diterimanya. Isteriku menaikan kakinya keatas sofa dan dirapatkannya dengan kedua tangan untuk menutup payudaranya yang terdedah. Namun yang mengejutkanku adalah pandangannya terhadap kemaluan lelaki itu. Perlahan lelaki itu mulai mendekati isteriku, dia seakan tau apa yang ada di fikiran isteriku.
“Ini sayang…sini…lihat lebih dekat lagi..” sambil mengelus-elus rambut isteriku.
“Besar dan panjangkan sayang…? Sayang mau batang ini masuk di dalam pantat sayang tu kan..?” ujarnya sambil mengesel2 kemaluan besarnya di wajah cantik isteriku. Digesel2nya batang hitam itu di wajah putih isteriku dan kemudian di dahi isteriku yang baru pagi tadi aku cium sebelum pergi ke pejabat dan di bibir ranum isteriku. Kepala kemaluannya terbuka lebar dan mengeluarkan cairan jernih. Aku teringat oleh cerita kawanku… kalau kepala kemaluan lelaki sudah terbuka lebar, terlihat seperti menganga, maknanya dia dah selalu bersetubuh. Ooohhh… tak dapat kubayangkan bagaimana jika kemaluan itu masuk membelah kemaluan isteriku yang sempit. Fikiranku mulai melayang dan tanpa kusedari kemaluanku sudah menjadi tegang. Kubuka zip seluarku dan menarik kemaluanku keluar dan ohhhh…aku melihat betapa kecilnya batangku ini. Aku merasa diriku begitu lemah. Akupun mulai mengusap kemaluanku sambil berusaha berdiri diluar jendela menunggu apa yang akan terjadi seterusnya.
Dengan rakusnya lelaki itu mulai mencium bibir isteriku. Isteriku tersentak menerima serangan dimulutnya. Tanpa disedari lelaki itu sudah membuka lebar peha mulus dan gebu isteriku. Sekarang aku melihat kaki jenjang isteriku terangkat mengangkang dan bertumpu pada peha kekar lelaki itu. Kulihat isteriku masih terkejut menerima rangsangan pada lehernya yang sedang dijilati dengan rakus oleh lelaki itu.
“ahhh.. hmmmm… ahhhh… tolong hentikan.. ahhh…” rayu isteriku namun tak diendah lelaki itu.  Jilatannya kini menurun ke payudaranya dan dengan lahapnya mulutnya menangkap payudara isteriku yang tegang dan kenyal. Di hisap2nya secara bergantian. Kulihat puting berwarna pink isteriku dah mengeras menandakan isteriku sudah mulai terangsang. Kulihat tidak ada lagi penolakan dari isteriku. Kulihat tangannya menjambak rambut lelaki itu. Namun aku tak pasti apakan dia melakukannya untuk menghentikan perlakuan lelaki itu atau dia ikut menikmatinya. Lelaki itu kemudian mengangkat kepalanya diiringi dengan senyuman sinisnya. Kulihat dia mulai mengerakkan pinggangnya, mengeselkan kemaluan besarnya di permukaan bibir pantat isteriku.
“shhhh,, eeehhmmm, sshhhh…” desah tertahan isteriku sambil mengigit bibir bawahnya. Kulihat isteriku seperti betina yang  siap untuk dikahwini pejantannya.
“kita mulai ya sayang.. aku akan berikan kenikmatan yang belum pernah kau dapatkan dari suamimu” ucap lelaki itu namun hanya di respon oleh desahan isteriku yang menikmati diperlakukan seperti itu.
“kalau batangku ini dah masuk… kau tidak akan sama lagi seperti sekarang…..batang ini akan mengubah hidupmu selamanya… kau mau kan sayang…?” ucap lelaki itu. Kulihat airmata mulai membasahi pipi isteriku tapi aku terkejut bila isteriku mengangguk perlahan sambil menatap mata si bapak itu dan disambut oleh senyum kemenangan dari lelaki itu. “maafkan aku sayang.. aku tidak dapat melindungimu.. aku juga takut untuk bersuara bila melihatmu dipaksa menikmati perbuatan lelaki itu ohh..Biah isteriku…bertahan ye sayang..” racauku pelan sambil semakin laju melancapkan batangku.
Mendapatkan lampu hijau dari betina yang sudah dilanda birahi, lelaki itu mulai melakukan penetrasi ke dalam pantat isteriku. Pantat yang rajin dicukur bersih terlihat sangat kontras dengan kemaluan hitam besar berurat. Perlahan ditekannya kepala penisnya ke lubang pantat isteriku. Ketika kepalanya mulai masuk… crooooot! terpancut airmaniku dan  lututku terus lemah hingga aku terduduk dibawah tingkap itu. Tak berapa lama kemudian aku cuba untuk meihat  kedalam semula. Aku melihat batang besarnya sedang ditarik keluar dan dibenamkannya semula. Setiap kali semakin dalam batang hitam itu masuk ke lubang pantat isteriku yang mulus itu. Kulihat pantat itu seperti di paksa membuka ke tahap maksima. Dibuka paksa oleh batang pejantan yang sedang mengawininya. Setelah masuk lebih dari setengah batang besar itu “oooohh.. ketatnya pantat sayanggg.. nikmatnya macam pantat anak dara sayaaang..” racau lelaki itu. Mulut isteriku terbuka tapi tiada suara yg keluar. Dengan satu hentakan yg kuat dari lelaki itu “aaaaaahhhhh” jerit Biah isteriku. Kulihat tangannya mencengkam kuat lengan kekar lelaki itu… membenamkan kukunya di tangan kekar itu namun sepertinya tidak bermakna bagi pejantan yang baru saja berhasil mengawininya.
Dengan lembut di ciumnya bibir isteriku, dijilat daun telingannya, dijilatnya air mata yang keluar dan dicium kembali bibir manis itu. Diulanginya lagi hingga deg!!.. kulihat isteriku mulai membalas cumbuan lelaki itu. Dia membuka mulutnya menerima lidah lelaki itu memasuki rongga mulutnya, dia menghisap bibir tebal yang dipenuhi kumis itu. Kulihat lidah mereka mulai beradu, seperti layaknya pasangan kekasih yang sedang bercumbu. Dihisapnya lidah lelaki itu seolah haus akan air liurnya. Oohh….pemandangan yang sangat merangsang bagi siapapun yang melihatnya.
Perlahan lelaki itu mula mengerakkan pinggangnya menyebabkan isteriku menghentikan ciumannya. Mulutnya terbuka lebar. Dia terlihat sangat menikmati setiap gesekan batang perkasa yang sedang mengaduk2 liang peranakannya.  Bahagian yang belum pernah tersentuh oleh batang suaminya kini dipenuhi oleh kemaluan pejantan lain. Bertapa nikmatnya ketika urat-urat yang melingkari batang itu bergesekan dengan dinding kemaluannya.
“aaaahhh.. oooohh.. ahhhh… ooohhh… ahhhhh… oooooohhh” erang isteriku mengikuti irama ayunan pinggang lelaki yang bukan suaminya.
“bagaimana sayaanggg…?” tanya lelaki itu tapi tidak dibalas oleh isteriku. Lelaki itu menghenjut semakin laju sehingga terdengar bunyi “plok.. plok.. plok..plok”.

“sekarang bagaimana sayang?” tanya lelaki itu lagi.
“ooohh… ohhhh.. perlahan bangg.. ahhhh…” raung isteriku. Kulihat payudaranya melambung2 mengikuti irama genjutan lelaki yang sedang mengawininya.  Ketika dia melihat kebawah, betapa terkejutnya dia bila melihat kemaluan yang begitu besar dapat dengan bebas keluar masuk pantatnya. Kemaluan yang membuatnya merasa ngeri tapi kini membuatnya mengerang2 kesedapan.
“sedap kan sayangg..?” tanyanya lagi.
“aahhhh… iyaaahhh… banggg.. aahhhh…sedappp…” balas isteriku.
“apa yang sedap sayang…?” tanyanya lagi sambil meletakkan tangannya dibawah pinggang isteriku.
“hmmmm… ahhhh… iyaahhh… ahhhh… sedaaphhh…bangggg…batang abannggg…ooohhh..ohhhh” jawab isteriku sambil melihat kebawah melihat kemaluan besar lelaki lain yang sedang mengawininya. Tak berapa lama kemudian kulihat badan isteriku menegang dan pinggangnya melengkung ke atas “aaaaahhhhhh” jeritnya. Sepertinya dia mendapatkan orgasme pertamanya. Orgasme yang didapatnya bersama lelaki yang bukan suaminya. Melihat hal itu, lelaki itu pun menghentikan genjutannya. Setelah dilihatnya isteriku dah tak berdaya…. dengan  tangannya berada dibawah bontot bulat isteriku dia mengangkat tubuh isteriku dan automatis isterikupun memautkan tangannya ke leher lelaki itu. Lelaki itu pun duduk di sofa, sehingga isteriku sekarang berada diatasnya. Sambil memegang pantat bulat isteriku, dihisapnya payudara yang terpampang indah didepannya. Kini ku lihat isteriku pula yg menaik turunkan tubuhnya.
“nikmat kan sayang… nikmatkan disetubuhi lelaki yang lebih gagah dari suamimu..?siapa yang lebih layak menikmati tubuh cantikmu sayanggg..” racau lelaki yang mulai ganas memaksa pinggang isteriku untuk lebih cepat naik turun. “ooouuuuchhhh… ahhhhhhh…. iyaaahhhh abangghh…abangg yang layak menikmati tubuhku…bukann..suamikuuhh… ahhhhh..” erang isteriku. Sepuluh minit kemudian isteriku mula menunjukkan tanda akan mendapat orgasme keduanya dan tak lama kemudian tubuhnya  melengkung dan mengejang.. “aaaaahhhhh” jerit manja isteriku.
Sepertinya lelaki itu juga sudah tidak sabar untuk mencapai puncaknya. Ditariknya punggung isteriku hingga payudaranya bergesekan dengan dadanya yang berbulu lebat lalu dihenjutnya batang besarnya itu dengan lebih laju. Istriku tidak mampu bertahan lama untuk mendapatkan orgasme ketiganya, melihatnys lelaki itu berbisik di telinga isteriku “kita keluar bersama ya sayang… abangg pancut di dalam yaa.. hrgggghhhhh…biar sayangg ngandungkan anak abangg..” kudengar suara seperti penjantan yang siap membuahi betinanya. Dia seolah ingin memberi tanda kepada pejantan lain kalau betina ini miliknya. “terima benihku ini ya sayanggg.. ahhhh.. ahhhh.. ku buat kauuu.. hamilll… betina sundalll….kau mmg pelacurr…arghhh… mmmmhhhh..” racau lelaki itu dan di sambut oleh racauan isteriku “aaaaahhhh… yaaa bangghhh… ahhhhh… aku mau mengandungghh… ahhhhh….abangghh…Rosliiii… Biahhh…dah jadi sundaallll…bangghh.…jadi pelaacuurr…ahhhh…tengokk nii banggg…Biahhh.. dibuntingkann oraaaanghhh.. ahhhhh.. sedaappphhh… ahhhhhhh” kudengaar dengan sangat jelas suara lantang isteriku yang seolah bangga dirinya dipanggil sundal dan pelacur oleh lelaki itu. Kudengar dia memanggil namaku seakan meminta aku merestui dirinya menjadi sundal atau pelacur.
Kulihat badan isteriku mengejang untuk kesekian kalinya. Namum kali ini diiringi oleh berdas2 pancutan sperma ke dalam liang peranakkannya oleh pejantan yang sedang mengawininya.… dan kulihat mereka berciuman dengan sangat mesra sekali seakan pasangan suami isteri yang sedang habis besetubuh dengan hebat. Tak ada kata-kata yang keluar dari mulut isteriku. Kulihat dia merebahkan kepalanya di dada bidang lelaki itu. Terlihat batang lelaki itu masih menancap dengan kemas, seakan ingin memastikan benihnya terhisap semuanya oleh kemaluan isteriku. Terlihat rembesan sperma yang mulai keluar di celah2 kemaluan mereka yang sedang menyatu diiringi suara nafas kedua insan yang berbeda jenis kelamin itu.
Tanpa kusedari ternyata sudah pukul 3 petang. aku teringat pukul 4 nanti isteriku ada janji dengan sepupunya untuk pergi ke rumah nenek mereka. Aku terus ke pintu pagar depan dan membuka pintunya dengan berhati2. Sampai diluar aku tidak tahu apa yang harus kulakukan sekarang. Aku tidak mahu perkara ini diketahui oleh sesiapa pun…terutama saudara maranya. Aku mengeluarkan Hp ku dan setelah menarik nafas dalam2 aku pun menghubungi Hp isteriku tapi tidak dijawab oleh isteriku. Aku terus mencuba dan setelah 7 kali mencuba akhirnya kudengar suara yang membuat  hatiku sedih “helloo bangg.. rrrrhhhh…rhhhhhh…” jawab isteriku diiringi bunyi nafas lelaki itu. Aahhh!!…aku rasa mereka dalam posisi yang sama seperti tadi. Kubayangkan isteriku menjawab panggilan dariku suaminya, selepas bersetubuh dengan lelaki lain sambil masih duduk diatas ribaan lelaki itu dan tanpa sehelai benangpun yang menutup tubuhnya serta kemaluannya yang masih disumbat oleh batang besar lelaki itu dan entah berapa banyak airmani yang masih berada didalam pantatnya. Oohhh…, batangku tegang semula membayangkannya.
“hellooo abang…” terkejut aku mendengar suara isteriku.
“eehh… awak kat mana ni sayang?, abang tengah OTW nak balik ni, kejap lagi sampai rumah” ucapku. “oohh.. saya ada kat umah ni…tengah baring2….abang kenapa  balik awal ni?” jawabnya. Ohh..Biah isteriku, kenapa kau sanggup menipuku? Apakah betul apa yang dikatakan lelaki itu? Apakah isteriku tidak akan sama lagi setelah batang besarnya memasuki pantat isteriku yang masih sempit itu? Ahhh.. perasaanku mulai berserabut tapi ada perasaan lain yang muncul. Rasa tidak berdaya dan rela ketika ada lelaki lain yang batangnya lebih besar dan perkasa merampas isteriku.
“hello abang…kenapa diam ni?” tanya isteriku.
“ehh… ya…sayang kan ada temujanji pukul 4 nanti?” jawabku.
“oh ya la bang..” isteriku terkejut bila teringat janjinya.
“abang dah masuk kawasan perumahan ni, tolong bukakan pintu pagarnya ya, ok..byee…” aku memutuskan panggilan. Tak lama kemudian ku dengar bunyi bising dari dalam dan tak lama pintu ruang tamu pun terbuka. Ku dengar samar2 “ingat kata2ku tadi…jangan cuba nak buat sesuatu ya!… dan beritahuku kalau suamimu tiada di rumah lagi..supaya kita boleh berseronok lagi…aku belum puas menikmati tubuhmu…”
“Baik bang…Biah faham…Biah pun tak sabar nak jumpa abang lagi…Biah janji akan kasi tau abang kalau suami Biah tak ada kat rumah nanti…"terperanjat aku mendengar janji isteriku pada lelaki itu. Nampaknya isteriku sudah menyukai lelaki itu. Aku terus bersembunyi di tepi pagar jiranku. Ku lihat seorang lelaki yang tinggi, tegap dan gagah seperti tentera keluar dari pintu pagar rumahku.
Setelah mendengar pintu pagarku tertutup dengan perlahan aku mengendap2 ke depan pagar rumahku dan melihat isteriku sedang menutup pintu ruang tamu. Aku segera membuka pintu pagar rumahku sambil menyapa isteriku “hai sayang…” isteriku terkejut melihat kehadiranku.
“Ehh..bila abang sampai? Abang naik apa?” tanya isteriku.
“Naik uber sayang…abang berhenti kat kedai depan tu tadi..singgah beli air… hehehe”jawabku sambil mendekatinya lalu kupeluk pinggangnya dan kutarik rapat kebadanku. Ahhh…aku dapat mencium bau peluh dan bau air liur di leher jenjang isteriku ini. Ketika aku hendak menciumnya, dia menahan mukaku.
“Abang pergi la mandi dulu ya sayang” arahnya. Aku tidak menghiraukan arahannya. Dengan paksa kucium bibirnya. Aku dapat mencium dan merasa bau rokok yang masih melekat dibibirnya. Aku lalu menutup pintu ruang tamu dan kutarik isteriku ke sofa, tempat dimana dia baru saja di kawini oleh orang lain. Aku terlihat lelehan sperma yang ada di lantai dan di sofa.
“Kenapa abang bernafsu sangat ni? Biah penat lagi la bang… ooohhhh.. jangan sekarang bang..” ucapnya yang tak ku hiraukan.
“Abang pulang cepat kerana nak memberikan kejutan untuk sayang… sayang ikut aje ya…” ujarku sambil menyingkap kainnya dan mengankangkan kaki jenjangnya dengan paksa dan deg!… kulihat pantat licin isteriku yang merah nampak ternganga dan basah dipenuhi airmani di seluruh pantatnya.
“ehhh.. abangghh.. jangaaanhh…” jeritnya sambil menutupnya dengan tangannya.
“Jangan dicium dan dijilat pantat Biahh.. bangghh…terus masukkan aje yaa..” ucapnya dengan senyuman manjanya. Aku berdiri membuka seluar berserta seluar dalamku sekali.
“ahhh… sayang.. dah bangun rupanya si junior ni..” ucap isteriku dengan nada manjanya. Kudekati isteriku dan kubuka butang bajunya, terpampang dada gebu isteriku. Kudekati dan aku tercium aroma air liur yang masih segar dengan beberapa kesan sedotan dan gigitan lovebite di seluruh payudaranya. Kuhisap dan kujilati payudaranya seakan membersihkan bekas2 air liur lelaki yang habis dilayaninya 10 minit yang lalu. Kudengar isteriku mulai mengerang. Aku berhenti dan memandang wajah manis isteriku.. “betapa tulusnya wanita ini” bisikku dalam hati.
“tadi masa abang buka kain…sayang tak pakai seluar dalam…sekarang tak pakai coli pulak” ucapku sambil meramas payudaranya.
“ahhhh…ya bangghh… Biah juga nak kasi kejutan untuk abangghhh..” jawabnya. Melihatnya terleka kuturunkan badanku dan kuangkat kedua kakinya di bahuku. Terpampang jelas pantatnya yang dipenuhi airmani. Belahan alurnya tidak lagi membentuk 1 garis lurus dan rapat, tetapi sedikit menganga dan dapat kulihat dengan jelas airmani lelaki itu mengalir secara perlahan ke belahan juburnya. Tanpa memberinya kesempatan terus ku tangkap pantatnya dan kujilat sisa2 airmani yang terdapat di pantatnya.
“ini apa sayang…?” tanyaku dan tanpa menunggu jawabannya mulai kesedut dengan perlahan lubang pantatnya.
“ahhhh… abangghhh….Biahhhhh…” dapat kurasakan gumpalan airmani yang keluar dengan bau yang sangat hamis. Tapi ntah kenapa aku justeru menikmati setiap titis yang kusedut itu.
“ini apa sayanggg…? hmmmpppphh” tanyaku lagi sambil terus menyedut2 seolah ingin mengosongkan lubang pantatnya.
“ahhhh… itu bangghhh.. ahhh…” jawabnya terketar2 dan tidak meneruskan jawapannya.
“pantat sayang kenapa basah sangat ni sayang…kenapa dah menganga macamni..?” tanyaku sambil mengangkat wajahku dan mendekatkan ke wajahnya. Tanpa menunggu jawapannya kerana aku tidak mahu dia tahu aku mengetahui perbuatannya terus kumasukan batangku ke dalam lubangnya. Begitu mudahnya batangku memasukinya. Lubang pantatnya terasa basah..licin dan berbeza sekali.
“ahhh.. ahhhh….abangghhhh… ooohhh” desah isteriku sambil kuhenjut dengan seluruh tenagaku.
Tak bertahan lama, akupun memancutkan airmaniku.
“ahhhh…sedaappnya…pantat sayang ni.…” ucapku..
“ahhhh… ya sayang…Biah juga keeluaarrr…aahhh…” sahutnya.
Kulihat jam sudah hampir pukul 4. Kuangkat badanku dan kusuruh dia untuk membersihkan badannya kerana sekejap lagi sepupunya akan datang. Akupun duduk di sofa, sambil berfikir apakah ini hanya mimpi? Entahlah…walau aku merasa sangat cemburu terhadap isteriku tapi aku menikmatinya hingga rasa cemburuku itu hilang diselubungii rasa kenikmatan. Aku yakin Biah turut menikmati persetubuhan itu tapi demi menjaga hatiku...ia rahsiakan....demimu sayang...aku rela....

No comments:

Post a Comment