Saturday 6 June 2020

Ghairah isteriku Mimi

Tahun Baru Cina baru sahaja berlalu, isteriku balik kampung sempena cuti panjang manakala aku kena kerja menjaga keselamatan pasaraya yang menjadi tempat aku mencari rezeki. Isteriku telah selamat tiba di kampung halamannya di Ulu Yam, Selangor.

“Heyyy…. orang kampung lama tak jumpa” Tegur Azman kepada isteriku Syamimi.

“Cuti raya.. hehehe” Balas Syamimi sambil melemparkan senyuman kepada Azman.

“Makin lawa ler kau Mimi, mana suami kau?” Puji Azman sambil mengenyitkan mata kepada Syamimi. Isteriku membalas dengan senyuman manisnya.

Memang isteriku seorang wanita yang sungguh cantik, bodynya menjadi tarikan setiap lelaki manakala rupanya sunggu menawan. Aku rasa bertuah mendapat isteri yang secantik Syamimi.

“Kena kerja, bimbang musim perayaan nie, server syarikat down” Ujar Syamimi masih tersenyum manis dan menawan.

“Mimi, malam nanti aku belanja satey, nak?” Pelawa Azman, Syamimi menganggukkan kepala bersetuju, banyak perkara yang ingin isteriku tahu dari rakan sekampaungnya itu.

“Okay, malam nanti, jam 8.40 man datang, ok gerak dulu…” Sambung Azman sambil berlalu. Di kampung Syamimi tinggal bersama ibunya seorang janda. Bapanya menceraikan ibunya untuk berkahwin dengan seorang perempuan lain.

Jam 9 malam Azman muncul dengan kereta Honda Accord putihnya, Syamimi yang sejak dari tadi telah menanti membuka pintu kereta dan masuk kedalaam. Ibu Syamimi tahu anaknya mahu bertemu kawan-kawan sekampung yang telah 5 tahun ditinggalkannya kerana berkahwin dengan aku.

Setelah tiba diwarong yang menjual satey di pekan berhampirana kamapung Syamimi, mereka duduk semeja, kawan-kawan Syamimi, Liza, Anuar, Daud turut datang meraikan kepulangan isteriku. Mereka berborak dan bertukar-tukar maklumat.

“Lima tahun…. banyak perubahan…” Keluh Syamimi.

“Kau pun banyak berubah, dari kurang lawa kepada makin menawan” Balas Anuar, mereka ketawa bersama, girang mengimbau kenangan silam sewaktu bersama.

“Kami balik dulu…” Ujar Anuar yang juga suami kepada Liza.

“Ok… baik2” Balas Daud, Isteriku melambaikan tangan sambil tersenyum.

“Eh, dah pukul sebelas malam” Ujar Daud, Azman menelek jam ditangannya dan menganggukkan kepala.

“Jom, Daud, Mimi…kita pergi berhibur, kejap” Pelawa Azman kepada Daud dan isteriku.

“Mana, man?” Soal Syamimi ingin tahu. Azman hanya tersenyum menghidupkan injin kereta dan meluncur laju meredah kegelapan malam. Tidak lama memandu akhirnya mereka tiba disebuah kebun kelapa sawit, kereta Azman memasuki lorong didalam kelapa sawit dan berhenti disebuah pondok.

“Hey…hey…. ko tak berubah lagi, Man” Tegur isteriku yang bagaikan mengerti apa yang akan terjadi selepas itu. Azman dan daud keluar dari kereta dan isteriku turut mengikuti mereka memasuki pondok didalam tengah-tegah kebun kelapa sawit itu. Azman menyalakan lilin, cahaya dua batang lilin cukup menerangi sekitar pondok yang kelihatan bersih dan terjaga. Isteriku sewaktu berusia 17 tahun telah bercinta dengan Azman, mereka telah melakukan persetubuhan bersama beberapa kali. Daud kawan Azman turut menumpang tuah, kerana dapat menyetubuhi Syamimi. Mereka sering melakukan persetubuhan bertiga. Rahsia itu hanya mereka bertiga sahaja yang mengetahui hingga sekarang. Aku hanya diberitahu sewaktu aku menyatakan hasrat untuk meminang Syamimi. Penuh tangisan sedu dia menceritakan perhubungan mereka bertiga. Kerana kejelitaan Syamimi aku tidak peduli kisah hitam Syamimi.

“Pondok siapa nie” Syamimi bertanya inginkan kepastian.

“Kebun ni, Man beli, dan pondok nie Man buat untuk pekerja-pekerja yang memetik kelapa sawit berehat dan berteduh jika hari hujan.” Ujar Azman sambil tangannya mula merangkul pinggang Syamimi, isteriku.

Isteriku tidak membantah ia seperti merelakan perbuatan Azman keatasnya. Dia membiarkan pinggangnya dipeluk selepas beberapa saat, Azman melepaskan tangan kanannya dari pinggang Syamimi dan beralih keatas tetek isteriku, dia meramas lembut tetek isteriku.

“Eeeee… tak ubah perangai lama lagi…” Ujar isteriku mengada-ngada. Daud terenyum melihat Syamimi memberikan tindak balas yang positif.

“Aku ingat, Mimi dah tak suka kita orang lagi.” Ujar Daud yang sejak tadi memerhatikan perbuatan Azman keatas isteriku.

“Suami Mimi kalau tahu….” Azman tidak meneruskan kata-katanya bila Syamimi memusingkan badannya kearah Azman.

“Suami Mimi kalau tahu pun, dia tak kisah.. tak marah…” Terang Syamimi, Daud dan Azman terkejut mendengar penerangan dari Syamimi. Syamimi yang telah duduk bersila menerangkan panjang lebar mengapa dia kata aku tidak kisah dan marah.

“Betul ker??” Tanya Daud ragu-ragu.

“Betul, dia pernah cadangkan Mimi buat dengan orang lain, asalkan Mimi mahu dan redha” Terang Syamimi, tangan Daud menjalar kearah peha isteriku, dan Azman pula melucutkan baju-T yang dipakai oleh isteriku. Isteriku tidak mendiamkan diri, dia mencapai tali pinggang Daud dan membuka tali pinggang dan terus membuka butang seluar Daud. Waktu Daud melucutkan seluarnya dan hanya tinggal seluar dalam, isteriku telah tidak memakai bra lagi, Azman sedang sibuk menyusu dengan isteriku. Daud melondehkan seluar jeans yang dipakai oleh isteriku. Kelihatan seluar dalam merah jambu isteriku telah basah. Nafsu birahi isteriku meluap-luap, dia mencapai konek Daud dan meramasnya tidak puas dengan meramas isteriku terus melucutkan seluar dalam yang dipakai oleh Daud. Kemudian tangan isteriku melucutkan seluar dan seluar dalam Azman. Kini dua orang lelaki itu telah berbogel dalam samar-samar cahaya lilin isteriku tersenyum.

“Tak berubah lagi korang yer…” Tegur isteriku

“Apa yang berubah?” Tanya Azman dan Daud serentak

“Masih seperti dulu, panjang, besar dan keras” Puji Syamimi serentak Daud merebahkan isteriku diatas lantai. Isteriku mengulum konek Azman manakala Daud meratah pantat dan kelentit isteriku dengan buas.

“Arrrrrrrhhhhhhhhhhhhh” Badan isteriku terangkat dan klimaks pertamanya tercetus namun ia tidak berakhir, kerana nafsunya masih dirangsang oleh dua orang lelaki. Mulutnya sedang menyedut dan mengulum konek Azman, manakala lubang pantatnya dijilat dan dicucuk dengan jari oleh Daud. Kenikmatan yang dirasainya semakin berganda.

Daud mengangkangkan kaki isteriku dan dengan perlahan dia memasukkan koneknya yang panjang kedalam pantat isteriku, dia tidak membenamkan keseluruhan koneknya tapi sengaja dia bermain-main dilingkaran dalam pantat isteriku dengan kepala takuknya yang mengembang itu. Isteriku klimaks lagi, namun Daud masih gagah bertahan tidak mahu membenamkan seluruh koneknya kedalam pantat isteriku.

“Masukkanlah…tak tahan nie…” Pinta Syamimi sambil punting teteknya masih dihisap dan dijilat oleh Azman.

“Owwwwwwwhhhh… yeeeeehhhh…..see….dapppppp” Syamimi meraung kuat memecah keheningan malam sambil punggungnya terangkat tinggi. Dia begitu teruja menikmati tujahan yang secara tiba-tiba dibuat oleh Daud terus menjunam kedasar pantatnya sambil disambut oleh dinding pantat Syamimi dengan mengemut-ngemut batang konek Daud.

Daud membiarkan seketika koneknya diurut oleh pantat Syamimi, dan setelah membiarkan seketika Daud terus melakukan adegan sorong tarik dengan laju, tercungap-cungap istriku menahan kenikmatan. Tetek isteriku berbuai-buai kekiri dan kekanan akibat terlalu laju hentakan dari Daud.

“Uhhhhhhh…aaaaaaahhhhhhhhhhhhhooooooohhhhhh” Rintih Syamimi dengan seluruh tubuhnya kejang akibat klimaks yang keempat pada malam itu.

“Aaaahhhhh….aahahhhh….aaaaaaaaaa,………” Daud pula mengerang kenikmatan sambil memancutkan air maninya kedalam pantat Syamimi.

“Ohhhh..sedap sangat…” Isteriku memuji sambil pantatnya masih lagi mengemut-ngemut batang konek Daud yang masih terendam. Setelah beberapa ketika, konek daud menjadi lemah dan lembik dan mengeluarkan koneknya, kini posisi Daud diambil pula oleh Azman.

“Mimi tak pernah rasa seperti malam ini?” Soal Azman sambil membenamkan koneknya kedalam pantat Syamimi. Isteriku hanya menggelengkan kepala. Selama setengah jam akhirnya Azman memancutkan air maninya kedalam pantat Syamimi. Sambil menunggu tenaga mereka kembali sebelum beredar, barulah Azman dan Daud tahu mengapa Syamimi begitu rakus inginkan konek mereka.

“Tak besar dan panjang, dalam 4 inci, cukup untuk buat Mimi geli geli jer” Terang isteriku sambil memberikan kucupan ghairahnya kepada Azman.

Tahun Baru Cina, isteriku mendapat kenikmatan yang dicari-carinya selama ini. Aku memang telah tahu isteriku mahu mendapatkan kepuasan seks kerana sebelum berjumpa Azman, isteriku telah telefon aku beritahu jika dia buat seks dengan lelaki lain, aku marah atau tidak.

“Jika Mimi setuju dan rasa itu terbaik untuk Mimi, abang tak marah” Ujar aku bagaikan memberikan kunci kebebasan kepada isteriku untuk melakukan seks dengan lelaki yang dia kehendaki.

“Terima kasih, bang…” Dari jauh sayup terdengar suara kegirangan isteriku mendapat kebenaran untuk buat seks dengan kawan lamanya dulu.

“Jangan lupa, ajak kawan Mimi tu datang rumah, abang nak tengok pulak”  Sambung aku dan aku tahu isteriku pasti akan menjemput Azman dan Daud untuk buat melakukan adegan seks bersama dihadapan aku dan memang pernah aku cadangkan untuk dia bersetubuh dengan lelaki pilihanya dihadapan aku.Semakin ghairah aku dibuatnya menunggunya....

No comments:

Post a Comment