Saturday 6 June 2020

Digoda Isteri Orang Part 3 ( Saiful )

Aku bangun dari dudukku dan berjalan menuju ke bilikku. Sampai di bilik, baru aku sedar yang aku masih lagi bertelanjang bulat. Aku berjalan menuju ke bilik Yati untuk mengambil bra dan seluar dalamku.Sewaktu melintas di depan ruang tamu, aku melihat mereka masih terkulai di sofa itu. Tanpa menghiraukan mereka, aku terus berjalan memasuki bilik Yati dan memungut bra dan seluar dalam ada di lantai dan di atas katil. Setelah aku pakai keduanya aku kembali menuju ke bilikku dan sempat sekali lagi aku menjeling mereka di sofa itu pada sewaktu aku melewati ruang tamu.Sampai di bilik, entah kenapa rasa lelih dan mengantukku hilang. Aku menjadi semakin resah membayangkan kejadian yang baru aku alami. Pertama ketika aku dilancapkan oleh sepasang suami isteri. Dan aku terus membayangkan kejadian di mana mereka melakukan persetubuhan yang hebat.Keinginanku untuk merasakan zakar Saiful yang besar itu semakin kuat. Aku sungguh mengharapkan Saiful sekarang menghampiri dan menyetubuhiku. Namun itu mungkin tidak terjadi, kerana aku lihat mereka sudah keletihan.Entah sudah berapa kali mereka bersetubuh pada saat aku terlelap tadi. Aku semakin tidak dapat menahan gelodak berahiku sendiri hingga aku meniarap di atas tilam yang empuk, dan memejamkan mata dengan harapan agar aku terlelap. Namun semua itu sia-sia. Kerana kejadian tadi terus membayangiku.Aku teringat tadi, ketika mereka bersetubuh, aku melancap, dan aku masih belum selesai melakukannya. Tanganku segera ku selipkan di celah kangkangku. Aku kembali membelai vaginaku yang terasa panas itu dari luar.Dan ketika tanganku masuk ke dalam seluar dalamku, aku mulai menyentuh kelentit. Ghairah ku segera bangkit. Aku tidak berdaya menahan perasaan itu, jariku mulai bertemu dengan lubang kemaluanku yang sudah berlendir. Dengan membayangkan Saiful menyetubuhiku, ku masukkan jari tengahku dengan sedalam dalamnya. Kelembutan di dalam vaginaku dan gesekan di dinding-dindingnya membuatku mendesah kecil.Sambil mengeluar-masukkan jari tengahku, aku membayangkan betapa besar dan panjangnya zakar Saiful. Beza sekali dengan zakar Hadi, suamiku. Zakar Hadi panjang tapi tidak berappa besar. Sedangkan milik Saiful, panjang dan besar, dihiasi pula oleh urat-uratnya yang menonjol di lingkaran batang kemaluannya. Apa yang kulihat tadi kini terbayang di dalam benakku.Beberapa minit kemudian, aku mempercepatkan gerakan keluar masuk jariku. Sambil terus membayangkan Saiful yang menyetubuhiku, dan aku sama sekali tidak membayangkan suamiku sendiri. Setiap kali bayangan suamiku muncul, cepat-cepat aku buang bayangan itu,hingga kembali Saiful yang kubayangkan.Ketika aku hampir mencapai orgasm, aku membalikan badan dan memasukkan jari telunjuk ke dalam lubang vaginaku. Dalam keadaan telentang aku mengangkangkan selebar mungkin pahaku. kenikmatan itu berlanjutan sehingga tanpa sedar aku memanggil-manggil perlahan nama Saiful.

“Akh… sshh… Saiful… Okh… oh..yea….. aakkh…” itulah yang keluar dari mulutku.

Aku merasakan kedua jariku hangat dan semakin licin. Aku mengangkat ke atas pinggangku sambil tidak melepas kedua jariku melancap di lubang vaginaku. Beberapa lama tubuhku merinding, mengejang, dan nikmat tidak terkira. Akhirnya aku keletihan dan pinggangku ku turunkan dengan cepat ketika kenikmatan mulai berkurangan.Aku mencabut jari dan menjilat cairan yang terdapat di jariku. Masin campur payau yang kurasakan di lidahku. Dengat mata yang terpejam-pejam aku membayangkan zakar Saiful yang sedang aku jilatii dan hisap. Cairan yang masin dan payau itu ku bayangkan sperma Saiful.Ohhh.., nikmatnya semua ini.Setelah aku puas, aku hentikan hayalan-hayalanku itu. Aku tarik selimut yang ada di sampingku dan menutupi sekujur tubuhku yang mulai dingin. Aku tersenyum sejenak mengingati perkara yang berlaku, gila… aku melancap dengan membayangkan suami orang lain.

Pagi, ketika aku terjaga dari tidurku dan membuka mataku, aku melihat ke luar melalui tingkap, hari sudah terang.

“Pukul berapa sekarang,” fikirku.

Aku menjeling jam di dinding sudah menunjukkan pukul sepuluh pagi. Aku terus duduk. Ufh… lemah sungguh badan ini rasanya. Aku pakai seluar dalam. Aku balut tubuhku dengan selimut dan bergerak turun dari katil.Ketika berdiri, kugerak-gerakan sedikit tubuhku agar rasa lemah itu hilang. Dengan langkah longlai aku berjalan menuju pintu bilik dan membuka pintu yang tidak terkunci.Aku keluar dari bilik berjalan menuju ke dapur yang berada di tingkat bawah, di ruang tamu di tingkat bawah aku ternampak Saiful sedang duduk di sofa sambil menghisap rokok. Matanya memandangku tajam, dibibirnya terukir senyum yang manis.Dengan berbalut kain selimut di tubuhku, aku menghampiri Saiful yang memperhatikan aku. Lalu aku duduk di sofa yang terletak di depannya. Aku membalas tatapan Saiful dengan senyuman.

“Yati mana?” tanyaku padanya memulakan perbualan.

“Ke stall, katanya nak beli kuih..!” jawabnya.

“You tak kerja ke hari ni?”

“Tak.. malas pulak rasanya. Lagipun I tak nak lepaskan peluang,” jawab Saiful sambil berlutut dia menghampiriku.

Setelah berada di depanku, tangannya pantas membuka kain selimut yang membaluti tubuhku. Dia mulai meraba tubuhku dari hujung kaki sampai ke pangkal pehaku. Aku kegelian diperlakukan sedemikian. Bulu romaku terasa berdiri.

“Akh… Pol..! Gellii..jangan la..!” kataku.

Saiful tidak menghiraukan kata-kataku itu. Kini dia mulai mendaratkan bibirnya ke seluruh kulit kakiku dari bawah sampai ke atas. Perbuatannya menimbulkan rasa geli bercampur nikmat yang membuatkan ku mulai terangsang. Lama kelamaan, nafsu aku semakin memuncak.

“Akh… Pol..! Oh.., mmh..!” aku memegang bahagian belakang kepala Siaful dan menariknya ketika mulutnya itu mula mencium vaginaku.

Semakin aku mengangkangkan pehaku, semakin rancak lidah Saiful menjilat kemaluanku. Tubuhku mulai bergerak-gerak tidak ketentuan, merasakan nikmat yang tiada tara di seluruh tubuhku.Aku membuang kain selimut yang masih terlekat di tubuhku ke lantai, sementara Saiful masih rancak menciumi dan menjilati vaginaku. Aku menengadah menahan nikmat, kedua kaki ku naikan ke atas bahunya, tapi tangan Saiful menurunkannya dan berusaha membuka lebar-lebar kedua pehaku. Kelengkangku semakin terkuak lebar dan belahan vaginaku semakin membelah.

“Akh.. darling..! Shh.. sedap. Harder,” rintihku.

Kedua tangan Saiful naik ke atas untuk meramas payudaraku yang terasa sudah mengeras, ramasan itu membuatku semakin nikmat dan tubuhku semakin menggelinjang. Aku menambah kenikmatanku dengan menguakkan belahan vaginaku, jariku menyentuh kelentitku sendiri.Oh.., betapa nikmat ku rasakan, liang kemaluanku sedang ditujah oleh hujung lidah Saiful, kedua payudaraku diramas, kelentitku ku sentuh dan ku gosok perlahan. Sehingga beberapa ketika kemudian terasa tubuhku mengejang hebat disertai perasaan nikmat yang teramat sangat, dapat ku rasakan orgasmku semakin hampir.

“Oh… ayang….. I’m… I’m… akh.., nikmat… mhh….” rintihku ketika klimaksku memuncak. Tubuhku melayang entah kemana.

Saiful berhenti, dan memelukku setelah dia berjaya membuatkan aku mencapai klimaks.

“You are so beautiful Ida.., I love you,” Saiful membisikkan ke telingaku sambil merenggangkan pehaku.

Aku terasa batang kemaluannya menyentuh dinding kemaluanku. Aku menggenggam kemaluannya dan mengarahkan tepat ke liang vaginaku.

“Do it dear…do it now..! Give me your love..!” kataku sambil menggosok batang kemaluannya.

Saiful dengan perlahan menolak masuk kemaluannnya, terasa di liang vaginaku ada yang melesak masuk ke dalamnya. Gesekan itu membuatku kembali menengadah. Betapa panjang dan besar kurasakan, lubangku tersa penuh dan padat. Dapat kurasakan hujung kemaluannya menyentuh dinding rahimku.Aku terus menikmati kehangatan kemaluannya di liang vaginaku. Aku dapat menyaksikan seluruh batang kemaluan Saiful tenggelam ke dalam liang vaginaku Aku melipatkan kedua kakiku di belakang punggung. Sambil mencium bibirku dengan mesra, Saiful mendiamkan sejenak batang kemaluannya di dalam liang vaginaku, seketika kemudian dia mulai dengan gerakan sorong tarik.Aku lihat dengan jelas kemaluannnya yang keluar masuk, keluar masuk dari liang vaginaku, Saiful mempercepatkan hayunannya. Begitu mengasyikkan ku lihat batang zakar yang kudambakan itu keluar masuk dari vaginaku. Vagina yang seharusnya hanya dapat dinikmati oleh suamiku, Hadi.Di alam kenikmatan, fikiranku menerawang. Aku seorang perempuan yang sudah bersuami sedang disetubuhi oleh orang lain, yang tidak punya hak sama sekali menikmati tubuhku, sungguh di luar dugaanku. Seolah-olah aku sudah terjebak di antara sedar dan tidak, aku sangat menikmatinya. Betapa aku sangat mengharapkan kepuasan bersetubuh dari lelaki yang bukan suamiku. Ini semua akibat Yati yang memberi peluang. Seolah olah sahabatku itu tahu bahawa aku mengidamkan semua ini.Beberapa minit berlalu, peluh kami sudah bercucuran. Sampailah aku pada puncak kenikmatan yang kudambakan. Orgasmku mulai terasa dan sungguh aku sangat menikmatinya. Menikmati orgasmku oleh lelaki bukan  suamiku, menikmati orgasm oleh suami sahabatku. Dan aku tidak dapat menolak kenikmatan dan kehangatan sperma Saiful yang dipancutkan jauh ke dasar liang vaginaku.Kini aku sudah bekerja di salah satu syarikat milik bapa Yati. Kehidupan ku sekeluarga semakin baik, berkat bantuan dari Yati. Dan sehingga kini aku masih setia membelai dan merindukan belaian Yati dan Saiful.... Tq guys.... BFF forever...

No comments:

Post a Comment