Saturday 6 June 2020

Digoda Isteri Orang Part 2 ( FFM )

Part 2

Di dalam bilik aku melucutkan towel yang menutupi tubuhku. Aku masih membayangkan kejadian yang baru berlaku, kenikmatan tadi masih terasa.Di depan cermin, aku memperhatikan tubuh telanjangku sendiri. Ada kebanggaan dalam hatiku. Setelah melihat tubuh telanjang Yati yang indah, ternyata tubuhku lebih indah. Yati memang seksi, tapi dia terlalu ramping sehingga tubuhnya itu kelihatan kurus. Sedangkan tubuhku agak montok, tapi tidak kelihatan gemuk.Kedua payudaraku berukuran 34B dengan puting yang yang kecil. Aku pusing tubuhku separuh. Aku perhatikan belahan punggungku. Bukit punggung masih kecang, tapi sudah agak turun, kearana aku pernah melahirkan anak. Berbeza dengan punggung milik Yati yang masih seperti punggung anak dara.Aku perhatikan tubuhku dari sisi, nampak perutku yang ramping. Vaginaku kelihatan tembam, menonjol keluar. Bulu-bulu kemaluanku tidak lebat. kedua tangan dan kakiku ditumbuhi bulu-bulu nipis. Setelah puas memperhatikan tubuhku sendiri, aku mengenakan seluar dalam dan Bra, setelah seluruh tubuhku kulumuri bedak.Aku terkejut dengan teriakan Yati memanggil ku dari biliknya yang teletak selang dua pintu.

“Ida! Ni baju tidur,” jeritnya.

Aku mencapai towel yang berada di atas lantai. Sambil berjalan aku mengenalan towel itu menutupi tubuhku, Aku menuju ke bilik Yati Pintu biliknya tidak bertutup rapat. Yati mempersilakan aku masuk.

“Masuk sini Ida,” katanya dari dalam bilik.

Aku tolak daun pintu biliknya. Aku melihat di dalam, bertelanjang terbaring di atas katil. Terukir senyuman di bibirnya. Aku hampiri tubuh telanjang itu.

“You belum pakai baju, T?” tanyaku sambil duduk di sebelahnya.

“Akh… biar dulu lah…” jawabnya sambil duduk.

“You dah pakai underwear?” tanya Yati

Aku mengangguk.

“Yeap!”

Aku perhatikan dadanya turun naik. Nafasnya terdengar memburu. Tangan Yati melingkari pinggangku. Sejenak dia membelai tubuhku.

“Kamu looks so hot when you wear like this!”

“Ish.., takde lah,” kataku sambil tersenyum dan mendekatkan tubuhku ke tubuh Yati.

“Betul, kalau tak percaya, emm.. kalau tak percaya,” kata Yati sedikit menahan kata-katanya.

“Kalau tak percaya apa?” tanyaku.

“Kalau tak percaya…” matanya melirik ke arah belakangku.

“Kalau tak percaya tanya dengan orang di belakang you… hi.. hi..!” katanya lagi sambil tertawa kecil.

Aku memalingkan wajah ke belakang, (hampir aku menjerit jika aku tidak tutup mulutku dengan tangan), di belakangku berdiri seorang lelaki dengan hanya memakai seluar dalam berwarna putih, yang tidak lain adalah Saiful, suami si Yati.Dengan pantas kerana terkejut dan terus berdiri, aku cuba untuk lari keluar. Tapi tangan Yati lebih cepat menangkap tanganku lalu menarikku hingga aku jatuh terduduk di atas.

“Nak ke mana Ida, sinilah temankan I,” kata Yati separuh berbisik.

Aku terdiam ketika melihat Saiful mula berjalan menuju ke arah kami. Dadaku berdebar-debar. Ada perasaan malu di dalam hatiku.

“Hai… Ida. Lama tak berjumpa ya,” suara Saiful memecah kesunyian.

Saiful terus duduk di sebelahku. Tangannya mendarat di bahuku.

Aku yang resah, sudah tentu semakin resah ketika itu. Tapi apabila Yati melepaskan tangannya dari menggenggam tanganku aku langsung tidak bergerak, seolah olah tubuhku melekat diatas katil. Tubuhku terasa kaku. Lidahku terasa kelu, tapi memaksa bibirku untuk berkata-kata.

“What is going on?” tanyaku parau sambil melihat ke arah Yati.

Sementara tangan Saiful yang tadi di bahuku mulai bergerak membelai-belai. Serr.. tubuhku mulai meremang. Terasa bulu-bulu halus di tangan dan kaki berdiri tegak. Rupanya sentuhan tangan Saiful mampu membangkitkan berahiku kembali. Apatah lagi ketika terasa di bahuku yang sebelah kiri juga dibelai oleh tangan Saiful. Perasaan malu mulai beransur hilang.Tanpa sedar mataku terpejam menikmati sentuhan tangan Saiful di bahuku. Picitan-picitan lembut di bahuku terasa sungguh selesa dan memberangsangkan. Aku menikmatinya, hingga beberapa ketika kemudian tubuhku lemah. Kepalaku mulai terkulai ke dada Saiful yang masih berada di belakangku.Aku membuka mataku seketika, ternampak Yati membelai vaginanya sendiri dengan tangan kanannya, sementara tangan kirinya meramas perlahan kedua payudaranya. Terukir senyuman di bibirnya.

“Enjoy it Ida! Nikmati apa yang you rasakan sekarang,” suara Yati sedikit membisik.

Aku masih terbuai oleh sentuhan kedua tangan Saiful yang mulai mendarat di daerah atas payudararaku yang tidak tertutup. Mataku masih terpejam.

“Ini.. yang you hendak kan? I pinjamkan suami I,” kata Yati.

Mataku terbuka dan memerhatikan Yati yang masih dengan kelakuannya.

“Come on Saiful! Nikmati Ida yang pernah you cintai dulu,” kata Yati pada Saiful.

“Tentu Sayang, asalkan you, kamu izinkan,” balas Saiful.

Tubuhnya dibongkokkan. Kemudian bibirnya mencium mesra leher ku. Aku memejamkan mata kembali. Bulu-buluku semakin tegak berdiri. Sentuhan lembut tangan Saiful betul-betul buat ku terangsang. Sungguh bijak dia memainkan tangannya. Apatah lagi ketika tangan kanan Saiful berusaha membuka towel yang masih menutupi tubuhku.

“Oh… Saiful, jangan…” aku hanya dapat berkata tanpa dapat menahan tindakan

Saiful yang telah berjaya membuka towel dan membalingnya ke sudut bilik. Kini terdedah tubuhku yang separuh bogel. Gairahku sudah memuncak. Saiful berlutut, di belakangku. Dia terus membelai dan meraba seluruh tubuhku. Dari punggungku, lalu ke perut, naik ke hingga leherku, aku mendesah ketika leherku dicium mesra oleh Saiful. Sementara desahan-desahan kecil terdengar dari mulut Yati.Aku melirik sejenak ke arah Yati, rupanya dia sedang beronani. Aku pejamkan semula mata, kepalaku kutengadahkan memberikan ruangan pada leherku untuk diciumi Saiful. Perasaan maluku sudah hilang sama sekali, vaginaku sudah banjir. Aku lupa bahawa aku telah bersuami, dan aku benar-benar akan merasakan apa yang akan kurasakan nanti, dengan lelaki yang bukan suamiku.

“Take off her bra!” arah Saiful kepada Yati.

Yati pantas melepaskan cangkuk bra ku, diciumnya dan dilemparkannya jauh ke sudut katil, kedua payudaraku terasa bebas yang sejak tadi tertekan kerana mengeras. Suara Yati semakin kuat, rupanya dia telah mencapai orgasmnya. Aku melirik Yati yang membenamkan jari hantu ke dalam vaginanya sendiri. Nampak dia mengejang dengan mengangkat punggungnya.

“Arkh.., sedap… ooh… hemmm….” terdengar keluar dari mulutnya. Tidak lama kemudian dia terkulai lemah di penjuru katil.

Sementara Saiful masih sibuk dengan meraba dan membelai tubuhku. Kini kedua payudaraku sedang diramas dengan mesra oleh kedua telapak tangannya dari belakang. Sambil terus bibirnya menjilati inci demi inci kulit leherku.Sedang aku menikmati dan berkhayal, tiba-tiba seluar dalam aku terasa ditarik. Aku membuka mata, rupanya Yati yang sedang menarik dalamku itu. Aku angkat punggungku sedikit bagi memudahkan seluar dalamku dibuka oleh Yati. Setelah berjaya, seluar dalam itu juga dibuang jauh-jauh oleh Yati.Aku menggeser menuju ke bahagian tengah katil. Saiful mengikuti gerakanku dari belakang, sekarang dia tidak berlutut, tetapi duduk tepat di belakang tubuhku. Kedua kakinya dilunjurkan, terasa ada tonjolan keras di tengah kangkangnya. Zakar saiful terasa begitu keras menegang.Yati membuka dengan luas pehaku, Yati meniarap di depanku sambil mendekatkan mukanya ke kelangkangku, dan apa yang terjadi…

“Awwh… ooh… eeisth.. aakh..” aku menjerit nikmat ketika kurasakan lidahnya menyapu-nyapu belahan vaginaku, terasa kelentitku semakin menegang, aku tidak dapat mengawal diri apabila perasaan nikmat, geli, menerpa keseluruh diriku.

Aku tengadahkan kepalaku sambil mulut sedikit terbuak. Saiful tidak melepaskan peluang ini. Dia tahu kemahuanku. Dari belakang, bibirnya mula melumati bibirku yang terbuka dengan rakus. Ku balas ciumannya dengan penuh perasaan.Kedua tangan Saiful kuat meramas kedua payudaraku, tetapi tetap menimbulkan nikmat yang teramat, sementara di bawah Yati semakin mengasyikkan. Dia terus menjilat dan mencium vaginaku yang telah banjir. Banjir oleh cairan pelicin vaginaku dan air liur Yati.

“Mmmhh… akh… mmhh..” bibirku masih dilumati oleh bibir Saiful.

Tubuhku semakin panas dan mulai memberikan tanda-tanda bahwa aku akan mencapai puncak kenikmatan. Pada beberapa ketika kemudian, ketika ramasan pada payudaraku semakin kuat, dan Yati menjilat, mencium dan menghisap vaginaku semakin liar, tubuhku menegang kaku, keringat dingin bercucuran dan mereka tahu bahawa aku sedang menikmati orgasmku.Aku mengangkat punggungku, ciuman dan jilatan Yati terlepas. Orgasmku semakin terasa ketika jari telunjuk dan jari hantu Yati dimasukkan ke liang vaginaku, kemudian dicabutnya setengah, lalu dimasukkan lagi.

“Come on beauty..! enjoy your orgasm.., dont hold it, let it out..all of it Sayang..! Nikmatilah.., nikmatilah..! Oh.., you looks so hot when you orgasm..” terdengar bisikan yang keluar dari mulut Saiful sambil terus mengulum telingaku.

“Aakh.. Saiful, emmm..hemm.. Yati.., feel so good… oh… greeatt….!” raungku.

Akhirnya tubuh kejangku mulai kendur, diikuti dengan turunnya kenikmatan orgasmku. Akhirnya aku terkulai lemah di pangkuan Saiful.Yati mendekatiku, dia berbisik, “Ini.. belum seberapa Sayang, nanti akan you akan rasa yang lebih hebat belongs to my husband!” sambil berkata dia mencium keningku.Saiful beranjak dari duduknya dan berjalan entah ke mana, kerana pada mataku masih terpenjam seakan enggan terbuka.

Entah berapa lama aku terlelap. Ketika aku sedar, aku buka mataku perlahan dan mencari-cari Yati dan Saiful. Mereka tidak kelihatan, rupanya mereka membiarkanku tidur sendirian. Aku melihat jam dinding. Sudah pukul sepuluh malam. Aku bangun, berjalan menuju pintu bilik. Telingaku mendengar alunan suara muzik klasik dari ruang tamu.Ketika ku buka pintu bilik, yang bersebelahan dengan ruang tamu, mataku melihat suatu adegan di mana Yati dan suaminya sedang melakukan persetubuhan. Yati yang terlentang di atas sofa sedang ditindih oleh Saiful dari atas. Tubuh Saiful kelihatan sedang turun naik.Mataku ku tujukan pada celah kangkang mereka. Jelas kelihatan zakar Saiful yang berkilat sedang keluar masuk dari vagina Yati. Terdengar suara erangan yang keluar dari mulut Yati yang sedang menikmati tujahan zakar itu di vaginanya, membuat tubuhku mulai panas.Aku hampiri mereka dan duduk tepat di depan mereka. Di dalam kenikmatan, Yati menatapku dan tersenyum. Saiful memperhatikan isterinya dan menghentikan seketika gerakannya dan menoleh ke belakang, kearahku.

“Akh… Darling.., dont stop..! Oh..” rayu Yati pada Saiful.

Dan Saiful kembali menyambung tujahannya ke vagina Yati. Desahan nikmat kembali terdengar dari Yati yang bergema ke seluruh ruangan tamu. Aku kembali resah dan tubuhku semakin panas. Dengan spontan tanganku membelai vaginaku sendiri.

“Oh.. Saiful…..this is so great.. oh..! Akuu… ooh… mmh..” kata Yati kepadaku.

Aku melihat wajah nikmat Yati yang begitu cantik. Kepalannya kadang-kadang mendongak ke atas, matanya terpejam. Sesekali dia menggigit bibir bawahnya. Kedua tangannya melingkar pada punggung suaminya, dan menarik-narik punggung itu dengan kuat. Aku melihat zakar Saiful yang besar itu semakin dalam masuk ke vagina Yati.

“Oh honey…. i’m coming! Keep coming… aarrghh! Harder… deeper.. oooh… akh..” rintih Yati.

Yati mengangkat tinggi punggungnya, Saiful terus dengan gerakannya menaik-turunkan tubuhnya.

“Arghh…. I’m comingg… hemm.. emmm.. Aakh… mhh….., mmh..” rengek Yati dengan tubuh yang mengejang.

Yati mencapai orgasmnya. Tangannya yang melingkar di pinggang suaminya, kini berpindah ke punggung.Saiful berhenti bergerak dan membiarkan zakarnya terbenam ke dalam lubang vagina Yati.

“Owhh… banyaknya keluar sayang… Panas betul lubang you..!” kata Saiful sambil mencium wajah isterinya.

Dapat aku bayangkan perasaan Yati pada saat itu. Betapa nikmatnya dia. Aku tak keruan, sehingga sering berubah-rubah posisi di depan mereka. Beberapa saat kemudian, Yati mula lemah dari kejangnya, dia turun dari sofa ketika Saiful mencabut zakarnya dari lubang kenikmatan itu.Aku nampak dengan jelas betapa besar dan panjang zakar Saiful. Ini pertama kali aku melihatnya, kerana sewaktu di dalam bilik tadi, zakar Saiful terlindung di dalam seluar dalamnya. Yati menungging. Saiful berlutut di depan punggung Yati.

“I want it in my ass,” kata Yati.

Saiful melumurkan air liur ke dubur Yati sambil menjilatnya, setelah itu tangan Saiful menggenggam zakarnya dan diarahkan ke lubang duburYati. Dia menekan punggungnya dan aku dapat melihat zakar Saiful terus masuk ke dalam, diikuti dengan suara mendesah Yanti yang agak kuat.

“Owwh…… aakh..!”

“Arghhhduuh… Yatii.., so tight….arghhh..!” terdengar keluar dari mulut Saiful.

Saiful mulai sorong tarik. Ufh.., pemandangan yang begitu indah dan asing bagi ku. Baru kali ini aku menyaksikan sepasang manusia bersetubuh di depanku dan melalui lubang dubur. Semakin mereka mempercepatkan gerakan, semakin aku terangsang. Tanganku yang tadi hanya membelai-belai vaginaku, kini mula aku halakan ke kelentitku.Kenikmatan mulai mengaliri tubuhku dan aku semakin tidak tahan, sehingga aku memasukkan jariku ke dalam vaginaku sendiri. Aku sangat menikmatinya tanpa melepaskan pandanganku dari mereka. Selain dari telingaku jelas mendengar desahan dan rintihan Yati, aku dapat membayangkan apa yang dirasakan Yati dan aku ingin merasakan vaginaku diterjah oleh zakar Saiful. Setelah hampir 15 minit, Saiful mula kelihatan keletihan.

“Aarkhh… Yatii… I’m coming….arghhrkh..!” rintih Saiful

“Oh… me too……. akh..”

Kedua tubuh itu mengejang. Mereka mencapai orgasm secara serentak. Dengan zakar Saiful masih di dalam dubur Yati. Mereka kelihatan begitu letih. Tubuh Yati berada di bawah tubuh Saiful yang menindihnya. Mata mereka terpejam langsung tidak menghiraukan aku yang duduk terpaku di mereka.



No comments:

Post a Comment