Saturday 6 June 2020

Digoda isteri orang Part 1 ( Lesbian )

Namaku Faridha. Kawan dan suamiku memanggilku dengan Ida saja. Aku telah menikah dengan seorang lelaki berdarah campuran bernama Hadi. Kami dikurniakan seorang anak lelaki.Kehidupan kami biasa saja, dari segi ekonomi sampai hubungan suami isteri. Aku dan suamiku cukup menikmati kehidupan ini. Suamiku yang sedikit pendiam adalah seorang wakil jualan. Pendapatan suamiku sebulan cukup untuk menampung kehidupan kami bertiga. Namun kami belum begitu puas. Walau bagaimana sekali pun kami harus merasakan lebih bukan hanya sekadar cukup.Kerana syarikat suamiku mengalami kerugian yang agak serius, gaji suamiku terpaksa dipotong. Bagi menambah dan membantu suamiku, aku meminta izin kepada Hadi untuk bekerja, mengingatkan kelulusanku sebagai seorangAccounting sama sekali tidak aku manfaatkan semenjak aku menikah.Pada dasarnya suamiku itu selalu menuruti keinginanku, maka tanpa banyak soal dia mengizinkan aku bekerja, walaupun aku sendiri belum tahu hendak bekerja di mana, dan syarikat mana yang akan menerimaku sebagai seorang Accountant, kerana aku sudah berkeluarga, dan di dalam keadaan ekonomi yang belum pulih sepenuhnya.

“Bukankah Ida ada seorang kawan anak kepada director syarikat ‘Public Accountant?” kata suamiku di suatu malam setelah kami melakukan hubungan badan.

“Ya… Yati, teman sekuliah Ida!” kataku.

“Cubalah minta tolong dia. Tentu takde masalah kan?”

“Tapi, betul ke abang izinkan Ida bekerja?”

Hadi mengangguk mesra sambil menatapku kembali. Sambil tersenyum, perlahan dia dekatkan wajahnya ke wajahku dan mendaratkan bibirnya ke bibirku.

“Terima kasih.. Bang, mmhh..” aku sambut ciuman mesranya.

Dan beberapa lama kemudian kami pun mulai terangsang lagi, dan melanjutkan persetubuhan suami isteri untuk babak yang ketiga. Kenikmatan demi kenikmatan kami raih. Hingga kami lelah dan tanpa sedar kami pun terlelap menuju ke alam mimpi kami masing-masing.

Oh! Ya, Remy, anak kami tidak bersama kami. Dia kami hantarkan ke rumah orang tua ku di kawasan Bukit Beruang. Kedua orang tuaku sangat menyayangi cucunya ini, kerana anakku adalah satu-satunya cucu lelaki mereka.Pagi itu ketika aku terbangun dari mimpiku, aku dapati suamiku tidak di sisiku. Aku menjeling jam di dinding.

“Oh.. dah pukul sembilan pagi, dah pegi kerja la tu….”

Aku teringat akan hal semalam. Aku memakai baju dan beredar dari tempat tidur berjalan menuju ruang tamu, mengangkat telefon yang ada di meja dan mendail nombor telefon Yati.

“Hello… Yati!”

“Iye, siapa ni?” tanya Yati.

“Ida.. ni…”

“Oh Ida, ada apa pagi lagi dah telefon I ni?”

“Boleh tak kalau I jumpa You hari ni, ada hal sikit le. Lagi pun dah lama tak jumpa you. Rindu pulak rasanya.”

“Sure… come over, anyway, I’m not going anywhere today,” balas Yati.

“Great! Emm.. I’ll be there around 11.00.”

“Ok, see you, bye…”

Setelah menelefon Yati, aku berjalan menuju ke bilik mandi. Di bilik mandi aku membuka pakaianku dan membersihkan tubuhku. Sebelum itu aku berkhayal sejenak dengan memasukkan jariku ke dalam vaginaku sendiri sambil fikiranku menerawang mengingati kejadian yang aku lalui semalam. Membayangkan zakar suamiku, walau tidak begitu besar namun mampu memberikan kepuasan padaku.Walaupun aku telah bersuami, namun aku selalu mengakhiri kenikmatan bersetubuh dengan Hadi melalui onani, kerana kadang-kala bagi ku dengan onani lebih memberi kepuasan dan kenikmatan.Aku sampai ke rumah Yati lebih kurang pukul 11.20 pagi. Yati menyambutku dengan penuh mesra sekali.

“Apa khabar Ida?” tanyanya sambil memeluk dan mencium pipiku.

“Macam biasa…. as you see,” jawabku.

Yati menjemput ku ke ruang rehat dan mempersilakan aku duduk.

“Sekejap ya, you make yourself comfortable, I pegi ambil air di dapur.”

Aku memerhatikan Yati berlalu ke dapur. Aku memerhatikan sekeliling ruangan rehat. Cantik sungguh susunatur dan hiasan dalamnya, berbeza dengan rumahku. Di setiap sudut ruang terdapat hiasan-hiasan yang indah, dan sudah pasti yang mahal. Foto-foto Yati dan suaminya terpampang di dinding.Saiful yang dahulu cuba untuk memikat aku, yang kini adalah suami Yati. Dalam fikiranku, menyesal juga aku acuh tak acuh terhadapnya dulu. Kalau aku terima cintanya, mungkin aku yang menjadi isterinya sekarang. Sambil terus menatap foto Saiful, terlintas dalam ingatanku sewaktu kuliah dulu lelaki, bagaimana Saiful cuba menarik perhatianku (aku, Yati dan Saiful sekampus).Saiful anak kepada seorang Dato’ yang berpengaruh di dalam politik dan mempunyai empayar perniagaan yang besar. Pada mulanya aku memang tertarik, tapi kerana aku tidak berapa suka dengan sifatnya yang sedikit sombong, maka segala perhatiannya tidak kuhiraukan. Lagipun aku takut jika tidak sepadan, kerana keluargaku bersifat sederhana.Lamunanku dikejutkan oleh kemunculan Yati. Sambil membawa minuman, Yati berjalan ke arah ku, menuang dua gelas orange juice sambil mempelawaku minum.

“Minumlah dulu Ida,” katanya.

Aku mencapai gelas, dan meneguk air didalamnya. Aku meletakkan kembali gelas ke atas meja, setalah rasa dahaga hilang dari tekakku .

“Oh ya, Saiful ke mana?” tanyaku.

“Biasalah… business dia,” kata Yanti sambil meletakan gelasnya.

“Sekejap lagi balik lah tu makan tengahari. Lagipun, I’ve told him thats you were coming, katanya dia nak jumpa juga dengan you, maklumlah kawan lama kan?”

Yati memang sampai sekarang belum mengetahui tentang Saiful yang dahulunya menaruh hati padaku. Tapi mungkin juga Saiful sudah memberitahunya.

“Can you spend a night here?” tanya Yati.

“Akh… seganlah. Lagipun tak nak lah ganggu you dengan hubby you.”

“Laa… apa yang nak disegankan, kita kan dah kawan. Saiful pun kenal you, lainlah dia tak kenal. Lagipun I dah siapkan bilik tetamu untuk you. Boleh lah ye. I tengah bercuti ni, temankan I. Ok?” rayu Yati.

“Kasihan pulak Hadi tinggal seorang, anak, I dah hantar balik ke kampung,” kataku.

“Aah… Hadi kan selalu no problem, beritahulah dia you tidur sini. Semalam teman I. Tak kan you nak I sendiri yang minta izin dari dia?”

“Ok, kalau dah macam tu, pinjam telefon kejap!”

“Tu kat sana!” kata Yati sambil menujuk ke arah telefon.

Aku segera mendail nombor telefon bimbit Hadi. Dengan sedikit berbohong, aku minta izin untuk bermalam di rumah Yati. Dan mencadangkan supaya Hadi tidur di rumah orangtuaku. Seperti biasa Hadi mengizinkan tanpa banyak bertanya. Dan setelah berbual dengan Hadi, aku mendapatkan Yati kembali yang menanti dengan sabar

“Done!” kataku sambil kembali duduk di sofa ruang tamu.

“Kalau macam tu, jom I tunjukkan bilik you.” katanya sambil membimbingku.

Dari belakang Yati aku mengikuti langkahnya. Dari belakang itu juga aku memperhatikan tubuh montoknya. Yati tidak berubah sejak dahulu. Punggungnya yang terbungkus jeans pendek yang ketat melenggak-lenggok. Pinggulnya yang ramping sungguh indah, membuatku teringin mencubit punggungnya itu.

“You masih montok, Yati!” kataku sambil mencubit punggungnya.

“Aw, akh… you tu apa kurangnya, still seksi. Silap-silap nanti Saiful berkenan dengan you!” katanya sambil mencubit buah dadaku.

Kami ketawa bersama sampai ke depan pintu bilik yang disediakan untukku.

“Well… this is your room,” kata Yati sambil membuka pintu bilik.

Besar betul biliknya. Indah dengan hiasan dalaman berseni halus. Katil yang besar dengan cadar yang dibuat dari kain baldu warna biru. Almari pakaian berukiran ala Bali juga menghiasi bilik ini, sehingga aku yakin setiap tamu yang melihatnya akan merasa terpegun.

Kami merebahkan diri di atas sofa yang terletak di sudut bilik, kami berbual apa saja. Dari pengalaman-pengalaman dahulu hingga sekarang. Aku pun bercerita panjang mulai dari perkenalanku dengan Hadi hingga ke perkawinanku, bahkan aku bercerita tentang hubungan seks antara aku dan suamiku.Kadang kami ketawa, kadang kami serius saling mendengar dan bercerita. Hingga cadangan aku bahawa aku ingin bekerja di syarikat ayahnya.

“No problem,” kata Yati.

“I’ll will tell my dad about that,dan I pasti dia mesti terima you, Lagi pun ayah I kan tahu you are my very best friend,” kata Yati sambil ketawa.

Aku merasa lega dengan apa yang Yati cakapkan, dan kami pun meneruskan perbualan sampai tak terasa di luar sudah gelap. Aku minta izin Yati untuk mandi. Tapi Yati mengajakku mandi bersama. Dan aku tidak menolaknya. Kerana aku berfikir, tak salah dan apa yang nak dimalukan sama-sama perempuan.Sungguh di luar dugaan, di bilik mandi, ketika kami sama-sama telanjang bulat, Yati melakukan sesuatu yang sama sekali tidak aku duga.Sebelum air yang hangat itu membasahi tubuh kami, Yati memelukku sambil tidak henti-henti memuji keindahan tubuhku. Aku mula rasa malu dan takut. Namun semua perasaan itu hilang dan diganti oleh perasaan yang lain yang telah menjalar di sekujur tubuh. Sentuhan-sentuhan tangannya ke seluruh tubuhku membuatkan aku merasa nikmat dan tidak berupaya menolaknya. Terutama ketika Yati menyentuh bagian tubuhku yang sensitif.Kelembutan tubuh Yati yang memelukku membuatkan aku merasa ganjil dan ghairah. Buah dadaku dan buah dadanya bertemu. Sementara bulu-bulu lebat yang berada di bawah perut Yati terasa halus menyentuh daerah bawah perutku yang juga ditumbuhi bulu.Namun bulu-bulu kemaluanku tidak selebat miliknya, sehingga terasa sekali kelembutan dan kegelian ketika Yati menggoyangkan pinggulnya. Kerana keadaan yang demikian, aku pun menikmati segala apa yang dia lakukan.Kami benar-benar melupakan bahawa kami sama-sama perempuan. Perasaan itu hilang akibat kenikmatan yang terus mengaliri tubuh. Dan pada akhirnya kami saling berpandangan, saling tersenyum, dan mulut kami pun saling berciuman.Kedua tanganku yang pada awalnya tidak bergerak kini mulai melingkar di tubuhnya. Tanganku menelusuri pinggangnya yang ramping dari atas sampai ke bawah dan terhenti di bagian buah punggungnya. Buah punggung yang kencang itu aku ramas-ramas. Tangan Yati pun demikian, dengan lembut dia meramas-ramas punggungku, membuatku semakin bernafsu dan khayal dengan arus kenikmatan. Aku mencium bibirnya dengan bernafsu, dibalasnya ciumanku itu dengan rakus.Hingga suatu ketika Yati melepaskan ciuman di bibirku, lalu mulai menciumi leherku dan semakin turun ke bawah, bibirnya kini sampai kepada buah dadaku yang mengeras. Tanpa berkata apa-apa, cuma sekadar melirik padaku, Yati menciumi dua bukit payudaraku secara bergilir.Nafasku mulai kencang hingga akhirnya aku menjerit kecil ketika bibir itu menghisap puting susuku. Dan sungguh aku menikmati semuanya, kerana baru pertama kali ini aku diciumi oleh seorang wanita.

“Akh.. Yati.. oh!” jerit kecilku sedikit menggema.

“Kenapa Ida? Sedap ya?” tanyanya sambil menghisap putingku.

“Iya… oh… sedap… teruskan..” kataku sambil menekan kepalanya.

Yati semakin rakus menghisap putingku, namun tetap lembut dan mesra. Tangan kirinya menahan tubuhku di punggung. Sementara tangan kanannya turun ke bawah menuju kemaluanku. Aku teringat akan suamiku yang sering melakukan perkara serupa, namun perbezaannya terasa sekali, Yati sangat lembut membelai tubuhku ini, mungkin kerana dia juga wanita.Setelah tangan dia berada di kemaluanku, dengan lembut sekali dia membelainya. Jarinya sesekali menggesek kelentitku yang masih tersembunyi, aku membuka pahaku sedikit agar kelentitku yang terasa mengeras itu keluar. Ketika jari dia menyentuh kelentitku yang mengeras, semakin asyik Yati memainkan kelentitku itu, sehingga aku semakin tidak dapat mengawal tubuhku.Aku menggelinjang hebat ketika rasa geli campur nikmat menjamah tubuhku. Tubuhku sudah mengeluarkan keringat dingin, di dalam liang vaginaku sudah terasa ada cairan hangat yang mengalir perlahan, petanda rangsangan yang sungguh kuat.Ketika tanganku menekan bahagian atas kepalanya, bibir Yati yang menghisap kedua putingku berhenti. Ada keinginan dalam diriku dan Yati mengerti akan keinginanku itu. Namun sebelum itu, dia kembali pada posisi wajahnya bertentang dengan wajahku. Terukir senyuman yang manis.

“You want more then this?” tanya Yati.

Sambil tersenyum aku mengangguk perlahan. Tubuhku diangkatnya dan aku duduk di hujung tub mandi yang diperbuat dari porselin. Setelah aku berada di posisi begitu, tangan Yati membuka kedua pahaku dengan luas, maka kini vaginaku terkuak bebas. Dengan posisi berlutut, Yati mendekatkan wajahnya ke celah kelangkangku. Aku menunggu dengan jantung yang berdebar kencang.Nafasku turun naik, dadaku terasa panas, aku telihat vaginaku pada cermin yang terletak di depanku sudah mengilat akibat basah, terasa hangat. Namun rasa hangat itu disejukkan oleh angin yang keluar dari kedua lubang hidung Yati. Tangan Yati kembali membelai vaginaku, menguakkan belahannya untuk menyentuh kelentitku yang semakin menegang.Agak lama Yati membelai-belai kemaluanku sekaligus bermain dengan kelentitku. Sementara mulutnya menciumi di sekitarnya. Tentu saja aku menjadi kegelian. Namun Yati terus melakukan itu. Hingga pada suatu saat…

“Eiist… aakh… aawh… Yati… akh… mmhh… ssh..!” begitu suara yang keluar dari mulutku tanpa disedari, ketika mulutnya semakin turun dan mencium vaginaku.

Kedua tangan Yati memegang pinggul dan punggungku menahan gerakanku yang menggelinjang nikmat. Kini hujung lidahnya menyentuh kelentitku. Dia bijak mempermainkan h ujung lidah itu pada daging kecilku, sampai aku tidak sedar mengerang kuat penuh kenikmatan ketika cairan di dalam vaginaku mengalir keluar.

“Oohh… Yati… sedap… arghh..!”

Aku mula menggoyangkan pinggulku, memancing kenikmatan yang lebih. Yati masih pada posisinya, sekarang yang dijilatinya bukan hanya kelentitku tapi juga lubang vaginaku yang panas itu. Tubuhku bergetar begitu hebat. Gerakan tubuhku mula tidak menetu. Hingga beberapa minit kemudian, terasa klimaksku mulai memuncak, tanganku memegang bahagian belakang kepalanya dan menekannya.

“Hissapp… Yati! Ooh.., I’m comingg… arghh… arrhh..”

Yati berhenti menjilat kelentitku, kini dia mencium dan menghisap kuat lubang kemaluanku.

“Yati.. I.. keluar! Oh.. aku.. keluar…. ssh..!” aku mencapai klimaks yang pertama.

Tubuhku seakan melayang entah kemana. Wajahku menengadah dengan mata terpejam merasakan berjuta-juta nikmat yang menjamah tubuh, hingga akhirnya aku keletihan dan kembali pada posisi duduk. Yati memberhentikan hisapannya pada vaginaku.Dia berdiri, mendekatkan wajahnya ke wajahku, dia mencium bibirku yang terbuka. Nafasku yang tersangkut-sangkut disumbat oleh mulut Yati yang menciumku. Kubalas ciuman mesranya itu.

“Thanks Yati, that was so wonderful,” kataku sambil tersenyum.

Yati membalas senyumanku sambil membantuku turun dari atas tub mandi.

“Don’t you want feel the same?” tanyaku pada Yati.

“Later on, badan I pun dah rasa gatal ni, sekarang kita mandi,” jawabnya sambil memutar kepala paip shower.

Aku mengangguk, lemah tanda bersetuju, lagipun badanku masih lemas akibat klimaks tadi. Yati tahu aku masih lemah. Aku dimandikannya, disabuni, diperlakukan seperti seorang anak kecil. Aku hanya tertawa kecil. Kami saling menyentuh bahagian tubuh kami masing-masing.Setelah selesai mandi, kami keluar dari bilik mandi bersama. Kami hanya memakai towel yang menutupi tubuh dari dada sampai ke pangkal paha. Kami berjalan menuju ke bilik masing-masing.



No comments:

Post a Comment